Школа “Тотоша” - це простір інновацій, поваги до індивідуальності кожної дитини, креативності, позитиву, спілкування, пошуків, досліджень, фантазії, спільних проектів, нових знань та справжньої дружби!

ЗАПИСАТИСЯ ДО ШКОЛИ

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК

Переваги початкової школи “Тотоша”

1. Маленькі класи (до 15 дітей).

2. Фінсько-канадська методика навчання, що ґрунтується на проектній діяльності, практичному застосуванні набутих знань та комплексному (міждисциплінарному) підході до вивчення теми.

3. Всебічний розвиток школяра:

  • логічне та критичне мислення,
  • вміння працювати над проектами самостійно і в команді,
  • вміння презентувати себе та свою роботу,
  • навички аналізу та пошуку інформації,
  • вміння ясно висловлювати власні думки українською та англійською мовами,
  • навичка слухати та сприймати важливу інформацію,
  • креативність,
  • вміння дружити,
  • вміння вирішувати конфлікти,
  • навчичка запам’ятовувати важливу інформацію та застосовувати її,
  • навичка планувати свою діяльність тощо.

4. Інноваційні методи навчання. Для тематичних презентацій, а також для різних навчальних задач та ігр ми використовуємо інтерактивну дошку, ноутбуки та іншу техніку.

5. Команда професійних педагогів, котрі не припиняють навчатися, щоб рости у своїй сфері та йти у ногу з часом.

6. Методика Daily 5, за допомогою якої дитина вчиться читати вдумливо, любити книги, переказувати прочитане та працювати із текстом.

7. Фізкультура із професійним тренером у великому обладнаному спортивному залі (який знаходится на нульовому поверсі школи), прогулянки двічі на день, дотримання режиму дня гарантують якісний фізичний розвиток Вашої дитини

8. Смачне збалансоване 5-разове харчування, перевірене мережею дитячих закладів “Тотоша”, а також багатьма іншими садками та родинами впродовж тривалого часу.

9. Сучасний стильний дизайн приміщення, еко-меблі та матеріали.

10. Зручний графік роботи (з 8:00 до 19:00), гармонійне поєднання інтенсивного навчання та відпочинку, аби уникнути перевантаження дитячого організму.

11. Індивідуальна траєкторія розвитку кожного учня. За необхідності діти індивідуально разом із педагогом додатково засвоюють матеріал у другій половині дня.

12. Окрім основних занять, до програми школи входять:

  • Англійська мова щодня
  • Робототехніка
  • Лего-конструювання
  • Музичні заняття та хореографія
  • Фізкультура у спортивному клубі
  • Екскурсії
  • Програма “Я - лідер”

Наші учні ростуть в атмосфері любові та уваги, вчаться ефективно взаємодіяти один з одним та навколишнім світом, завдяки чому вони:

ЗАПИСАТИСЯ ДО ШКОЛИ

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК

легко адаптуються до швидких змін і викликів часу

поважають думки інших та аргументовано відстоюють власну точку зору

займаються самоосвітою та саморозвитком протягом усього життя

роблять особистий внесок у спільну справу та вірять у свої сили

піклуються про інших та високо цінують життя людини

Що таке Daily 5 (Щоденні 5)?

Це методика, котра передбачає розвиток у школяра читальних та мовних навиків.

Вона включає щоденне виконання учнями одного з 5 видів діяльності впродовж 20 хвилин:

1. Читання для себе

2. Читання для когось

3. Слухання

4. Словникова робота

5. Лист для себе

Переваги методики Daily 5:

  • Можливість самостійного вибору дітьми літератури для читання,
  • Покращення навичок читання та сприймання прочитаного,
  • Аналіз прочитаних творів,
  • Висловлювання власного погляду з приводу прочитаного,
  • Комунікація та співпраця в парах, групах,
  • Уміння уважно слухати аудіотвори,
  • Збагачення словникового запасу,
  • Відпрацювання навичок написання слів,
  • Виконання різноманітних задач із застосуванням нових слів,
  • Розвиток навичок письма у дітей,
  • Вміння висловлювати власні думки та враження на папері.

ЗАПИСАТИСЯ ДО ШКОЛИ

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК

Приміщення

Дизайн школи розроблено із урахуванням потреб молодших школярів. Тут багато світла і простору, високі стелі та мобільні меблі, індивідуальні шафки для одягу та особисті комірки з боксами для зберігання навчальних матеріалів. Дітям не потрібно носити книги, зошити та інші матеріали з дому до школи і назад.

Класні кімнати у нашій школі зоновані за фінською методикою: оснащені природничий, читальний, математичний центри, центр відпочинку та конструювання. Окрім того, дуже важливою особливістю цієї методики є “промовисті стіни”: різноманітні візуальні матеріали, котрі допомагають дітям повніше опанувати та закріпити теми, а також є інструментом візуальної комунікації між педагогом і класом.

Приходьте до нас на екскурсію, аби побачити все на власні очі та відчути атмосферу захопливого навчання та дитячого щастя!

Розклад уроків 1-го класу

Понеділок

8.20-8.35   Ранкове коло
8.35-9.15  Daily 5
1 9.25-10.00  Математика
2 10.15-10.50 Навчання грамоти
3 11.00-11.35  Англійська мова
4 11.50-12.25 Фізична культура
5 12.45-13.15 Письмо
6 13.35-14.10 Я досліджую світ

Вівторок

8.20-8.35   Ранкове коло
8.35-9.35  Daily 5
1 9.45-10.20  Математика
2 10.35-11.20 Я досліджую світ
3 11.50-12.25  Навчання грамоти
4 12.35-13.10 Англійська мова
5 13.30-14.05 Навчання грамоти/ Письмо

Середа

8.20-8.35  Ранкове коло
8.35-9.15  Daily 5
1 9.25-10.00  Навчання грамоти
2 10.15-10.50  Письмо
3 11.00-11.35  Англійська мова
4 11.50-12.25 Фізична культура
5 12.45-13.15 Малювання
6 13.35-14.10  Математика

Четвер

8.20-8.35   Ранкове коло
8.35-9.35  Daily 5
1 9.45-10.20  Математика
2 10.35-11.20  Музика
3 11.50-12.25  Письмо
4 12.35-13.10  Англійська мова
5 13.30-14.05 Я досліджую світ

П'ятниця

8.20-8.35   Ранкове коло
8.35-9.35  Daily 5
1 9.45-10.20  Я - лідер
2 10.35-14.05  Проектна діяльність/ екскурсії

8.20-8.35 Ранкове коло
8.35-9.15 Daily 5 (2 види)
9.15-9.25 Перерва (10 хв)
9.25-10.00 Урок 1
10.00-10.15 Фруктова тарілка (15 хв)
10.15-10.50 Урок 2
10.50-11.00 Перерва (10 хв)
11.00-11.35 Урок 3
11.35-11.50 Перерва (15 хв)
11.50-12.25 Урок 4
12.25-12.45 Перерва (20 хв)
12.45-13.15 Урок 5
13.15-13.35 Обід (20 хв)
13.35-14.10 Урок 6

Ірина Ліфанова

методист, директор школи "Totosha High Minds School"

Вірити в себе і любити справу, якою займаєшся. А кожну перешкоду та труднощі сприймати як новий досвід. Підтримує сучасні освітні методики, організовує простір для гармонійного навчання та розвитку дітей. Залучає до роботи активних та креативних педагогів. Вважає, що саме зміни в освіті, починаючи з початкової школи, можуть сприяти позитивним змінам в суспільстві та країні.

Освіта:

  • 2009 рік – спеціаліст з української філології, викладач української мови та літератури, Донецький національний університет
  •  2014 рік – вихователь дітей дошкільного віку, Донецький педагогічний коледж

Досвід роботи:

  • 08.2008 - 11.2011 – вихователь ДНЗ №264 м. Донецьк
  • 11.2011 - 11.2014 – методист з дошкільної освіти управління освіти Петровського району м. Донецька
  • 03.2015 - 12.2017 – вихователь-методист ДНЗ №160 Дарницького району м. Києва

Має Першу кваліфікаційну категорію методиста з дошкільної освіти (2015 рік) З січня 2017 року працює в Тотоші.

Антоніна Слободянюк-Калиновська

вчитель 3 класу, методист

"Найкращий той день, який починається зі щирих обіймів твоїх учнів. Кожна дитина - сонце, дай можливість їй світити яскраво."

Антоніна здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Б. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Учитель початкової школи, викладач педагогіки, вчитель англійської мови».

Постійно відвідує тренінги, вебінари та семінари з педагогіки та психології. Цікавиться нейробіологією, корекційною педагогікою та сучасними методами в початковій освіті. Антоніна з 2011 року працює в сфері освіти та має досвід роботи з дітьми дошкільного віку, молодшими школярами, дітьми з вадами мовлення та особливими освітніми потребами. Разом зі своїми учнями вона працює над розвитком 4К навичок, емоційного інтелекту, самостійності та лідерських якостей. Відкрита до інновацій, застосовує сучасні технології та підходи в своїй діяльності, впроваджує засади STEM освіти. Завжди готова поділитися своїми знаннями не лише з учнями, а й з колегами.

"Не бійтеся робити помилки, адже помиляються всі, а аналіз помилок та правильні висновки, допоможуть уникати таких помилок в майбутньому." У вільний час Антоніна захоплюється виготовленням handmade іграшок, а також полюбляє читати книжки за філіжанкою кави.

Венгер Оксана

вчитель 2 класу

Педагогічне кредо:  Бути вчителем- це відчувати свою відповідальність. Пишатися перемогою, здобутою учнями Усвідомлювати, що , кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ. Антуан де Сент – Екзюпері

Освіта: Вища Закінчила: Донецький інститут соціальної освіти. Спеціальність за дипломом: Вчитель початкових класів Педагогічний стаж роботи: 19 років .

Категорія: Спеціаліст І категорії

Педагогічне стажування за напрямками:

  •  "Заступник директора з навчально-виховної роботи", "Початкові класи"
  •  Онлайн-курс для вчителів початкової школи
  •  Упровадження нового Державного стандарту початкової освіти

У своїй педагогічній діяльності використовує різні інноваційні форми роботи та технології, які допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів. Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули М.Ебнер-Ешенбах

Лічман Вікторія

вчитель 1Б класу

Душа дитини - це як мозаїка, що складається з багатьох частинок, яку вчитель повинен зібрати в одне ціле. Моє покликання, потреба душі і мій свідомий вибір - бути вчителем. Я здобула рівень спеціаліст в НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю «вчитель початкових класів і практичний психолог» Пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів з елементами ментальної арифметики та онлайн курси по НУШ. Педагогічний стаж 5 років, досвід роботи з дітьми з вадами мовлення і особливими освітніми потребами. У вільний час я займаюся саморозвитком, читаю книги і проводжу час зі своєю сім’єю. Я вважаю, що сучасний учитель не має стояти «над» учнем, а тільки «поряд», підтримуючи, допомагаючи, надихаючи, у тому числі власним прикладом.

Тетяна Процько

вчитель 1А класу

"Найкращий учитель для дитини той, хто духовно спілкується з нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого вихованця, і слово в його устах стає могутнім знаряддям впливу на особистість, яка розвивається". В. О. Сухомлинський Тетяна закінчила Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, має повну вищу освіту за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання та основи інформатики». Пройшла курси підвищення кваліфікації вихователів в ІППО імені Б.Грінченка, курси по підготовці педагогів раннього розвитку «Ранній старт» та «Ранній розвиток», програму семінару «Рецепт «Смачного» заняття» В.О.В’юнник; Брала участь у конференціях за темами: «Критичне мислення. Починаємо з дошкільнят!», «Підготовка до школи у стилі НУШ», «Підготовка дитини до 1 класу НУШ». У Тетяни 7 років педагогічного стажу. В своїй професії опановує та впроваджує критичне мислення, працює над розвитком творчих здібностей дітей дошкільного віку. Бути вихователем, для Тетяни, це не просто професія, це маленький початок великого шляху кожної дитини. Тому, віддавати себе вихованцям, знаходити радість у щоденному спілкуванні з ними, розуміти їх, вірити і знати, що кожен з дітей особливий та неповторний – основна складова педагога. У вільний час Тетяна займається бігом, різними видами декоративно-прикладного мистецтва, читає наукову та художню літературу, любить подорожувати.

Похитун Алла

Вчитель 0 класу

Вчитель нульового класу та підговки до школи.

Має середню педагогічну освіту , яку здобула в УГПК ім.Т.Г.Шевченка.

Досвід педагогічної діяльності 5 років з дітьми дошкільного віку. " Для мене праця вчителя не звичайна професія а стан душі та її покликання . Я безмежно люблю дітей та спілкування з ними. Кожного дня я не просто навчаю діток і спонукаю до різностороннього розвитку , а разом з ними проживаю життя , емоції та здобуваю досвід. Прагну зробити наших учнів щасливими, радісними та самостійними!". У вільний час Алла ліпить з полімерної глини, відвідує семінари та вебінари по психології , захоплюється йогою та книгами.

Бондаренко Жанна

Вчитель 0 класу

Жанна здобула освітній рівень магістра у Черкаському державному технологічному університеті за спеціальністю «Філологія (англійська мова)». Має 1 рік досвіду роботи вчителем англійської мови у початковій школі та досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. У вільний час Жанна бере участь у різних семінарах та вебінарах які стосуються педагогіки та психології, захоплюється малюванням, а також обожнює читати книги.

У вільний час любить читати Ірвина Ялома, Карен Хорні та Карла Юнга.

Надія Устич

педагог англійської мови

Малойван Кристина

вчитель творчості

Практичний художник, ілюстратор дитячих книжок. Цінує у своїй рофесії можливість ділитись знаннями. Закінчила ДХСШ імені Тараса Григоровича Шевченко та КПІ імені І. І. Сікорського видавничо -поліграфічний факультет.

Сергій Сергійович Ісаков

викладач фізичної культури, засновник спортивного клубу Оріон

Майстер спорту, 1 дан, чорний пояс по спортивному Джиу-джитсу від асоціації Джиу джитсу України. Чорний пояс по традиційному Джиу-джитсу. Пурпурный пояс по Бразильскому Джиу-джитсу від німецького професора Wolfgang Heidel. Виступає на турнирах JJIF, IBJJF и UAEBJJF Займається Джиу-джитсу з 1999. Багаторазовий Чемпіон України, срібний призер Чемпіонату Європи, бронзовий призер Чемпіонату Європи, абсолютний чемпіон Німеччини, 5-те місце на Чемпіонаті світу зі спортивного Джиу. Чемпіон Німеччини IBJJF пурпурний пояс, Бронзовий в розділі NO GI Notional Pro Ukraine 2 місце. Тренер дорослих та дитячих груп з 2008 року. Навчається в інституті імені Вернадського, факультет фізичне виховання та спорт.

Ульяна Соколова

Психолог, психотерапевт

Присвятила себе роботі з дітьми , тому що вважає, що чужих дітей не буває і усім потрібна допомога. Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, факультет « практичної психології», спеціалізація - практичний психолог. З 2015 року продовжує отримувати післядипломну освіту для отримання кваліфікації « Психотерапевт за методом символдрами» в інституті психології імені Г.С. Костюка. Має одинадцятирічний досвід роботи з дітьми та їх батьками, а також індивідуальної роботи з дорослими у напрямку сімейної психології та стосунки батьків та дитини, а саме : дитячі страхи, депресія, фобії, травми , тривожність, агресія, гіпо/гіперактивність, дитячі неврози, діагностика вікових особливостей інше; Загальна нейропсихологія, психосоматичні розлади, діагностика психічних захворювань. В роботі використовує різноманітні корекційно- розвиваючі методи та методики (арт-терапія, ігрова терапія, казкотерапія, симфолдрама). У вільний час любить читати Ірвина Ялома, Карен Хорні та Карла Юнга.

Мартиненко Вячеслав

Вчитель музичного мистецтва

Впевнений, що музика та музичне мистецтво допомагає дітям у розвитку емоційного та ментального інтелекту. Музика наповнює щирими емоціями та допомагає розкрити талант дитини. Закінчив Харківську спеціалізовану музичну школу - інтернат на вокально-хоровому відділі.Середню-спеціальну освіту отримав у Харьківському Вищому Коледжі мистецтв, після чого здобув рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв зі спеціальності диригент,вокаліст та викладач фахових дисциплін. Лауреат міжнародних вокальних фестивалів. На уроках музики працює над розвитоком вокальних даних, музичного слуху, та відчуттям ритму.А також надихає на любов до музики і мистецтва: «Через спів людина(дитина) може виразити емоції , почуття й переживання, та може змалювати навколишній світ» У вільний час захоплюється кулінарією та кіберспортом

Чубарова Наталія

педагог групи подовженого дня

До педагогічної справи треба закликати, як до справи морської, медичної тощо, не тих, хто прагне тільки забезпечити своє життя, а тих, хто відчуває до цієї справи і до науки свідоме покликання і передчував, розуміючи загальну народну потребу, що знайде в цій справі своє задоволення. Наталія здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Б. Грінченка за спеціальністю " Вихователь в дошкільному навчальному закладі із поглибленим вивченням англійської мови" та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова за спеціальністю " Вчитель основ здоров'я,організатор виховної роботи та шкільної служби здоров'я,практичний психолог".

Наталія має 6 років педагогічному стажу,досвід роботи з дітьми в інклюзивній освіті. "Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме". У вільний час Наталія захоплюється своєю справою в сфері краси "Lashmaster".Приділяє активну увагу своєму саморозвитку у педагогіці.

Катерина Приходько

педагог групи подовженого дня

Комова Юлія

Вчитель акторської майстерності

Я не тільки навчаю дітей, я ще й багато чому вчусь у них. Всі особливі. У кожної людини(дитини) є своя родзинка, важливо знайти її ще у юному віці і використати у подальшому житті. Юлія здобула рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Актор драматичного театру та кіно» та «Вокаліст-соліст, викладач фахових дисциплін». Відвідує різноманітні майстер-класи від видатних акторів України та тренінги. Вивчала техніки біомеханіки за В.Е. Меєргольдом. За плечима у Юлії багато ютуб-проектів, телевізійних зйомок та театральних вистав. Її життя - це екран камери. У якому вона не тільки актор, а ще й режисер. На заняттях Юлія з учнями розвиває пластику, міміку, працює над удосконаленням дикції, правильним дихання та гарною вимовою. Також знайомить дітей з правилам роботи на камеру і специфікою професії. «Акторська майстерність потрібна абсолютно всім, адже у наш час дуже важливо вміти правильно, гарно говорити, контролювати емоції, бути впевненим у собі та своєму тілі». У вільний час Юлія полюбляє займатися відеомонтажем та обробкою фотографій. Обожнює подорожувати і милуватися природою.

Кристина Анікєєва

викладач хіп-хопу

Важливо не тільки навчити дітей гарно танцювати, але і розвинути вміння свідомо контролювати власне тіло. Адже як танцюємо, так і живемо. Тому танцювати корисно не тільки майбутнім професійним танцівникам, це корисний тілесно-психологічний досвід для кожного. Крістіна здобула рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю "Викладач сучасної хореографії, танцівник, постановник". Постійно відвідує різноманітні танцювальні майстер-класи та курси, приймає участь у змаганнях, час від часу відвідує вебінари та інші розвиваючі курси з психології. "Більш за все мене надихає вогонь, який палає в очах моїх студентів. Якщо танець дістався серця, то вже ніщо не спинить на шляху до мрії та наших спільних цілей. А всі перешкоди лише вчать бути сильнішими та наполегливішими." У вільний час любить читати книжки, активний відпочинок та прогулянки серед природи. У вільний час любить читати Ірвина Ялома, Карен Хорні та Карла Юнга.

Олена Фроловська

помічник

Лозунг: «В нашій школі має бути комфортно всім». Принцип: все, що робиш - роби добре. Чистота має бути всюди та у всьому. Підхід до дітей: кожна дитина – особистість, яка потребує до себе щирої уваги, розуміння та інтересу. Закінчила КПІ у 1989 році за спеціальністю «Інженер системотехнік». Має 4 дітей. Займається рукоділлям: в’язання, шиття, декор.

Євстафієва Наталя

Помічник

Здобула освіту бакалавра " соціальний педагог та практичний психолог у закладах освіти" у Ніжинському Державному університеті імені Миколи Гоголя. Я працюю зовсім не довго, але вже встигла відчути радісну і домашню атмосферу колективу у школі. Дуже люблю відвідувати художні виставки та мандрувати. Також обожнюю читати і колекціоную книги. Девіз мого дозвілля це- не важливо що ти робиш у вільний час головне всією родиною.

Володимир Івженко

лікар-педіатр

Facebook -  totoshaschool

ЗАПИСАТИСЯ ДО ШКОЛИ

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК

Початкова приватна альтернативна школа “Тотоша” знаходиться на Троєщині за адресою: вул. Градинська, 13