ЗАПИСАТИСЯ

Школа “Тотоша” - це простір інновацій, поваги до індивідуальності кожної дитини, креативності, позитиву, спілкування, пошуків, досліджень, фантазії, спільних проектів, нових знань та справжньої дружби!

Чому нас обирають?


Маленькі класи
(до 15 дітей)


Індивідуальна траєкторія
розвитку кожного учня


Soft Skills


Поглиблене вивчення математики та англійської мови


Інноваційність


Метод проєктів


Команда професійних педагогів


Daily 5


Харчування


Прогулянки


Сучасний стильний дизайн


Зручний графік роботи (з 8:00 до 19:00)


Простір для занять спортом


School Camp

ФІНСЬКО-КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД У TOTOSHA HIGHT MINDS SCHOOL

В організації навчально-виховного процесу нашої школи реалізовані підходи, які успішно використовують уже наші фінські та канадські колеги.
Досвід зарубіжних колег в роботі нашої школи впроваджено в таких ключових напрямках:

Гурткова діяльність


Спортивна
акробатика >>>


Шахи >>>


Театралізація
і драма >>>


Програмування "Scratch" >>>


Джиу-джитсу >>>


Вокальний ансамбль >>>


Хореографія >>>


Образотворче
мистецтво >>>

Розклад
та розпорядок дня

Колектив

Слободянюк-Калиновська Антоніна керівник школи >>>

Слободянюк-Калиновська Антоніна

керівник школи

Луць Вітавчитель початкових класів >>>

Луць Віта

вчитель початкових класів


"Сучасні технології + творча діяльність+ співпраця" - це формула успішності учня!"

Віта закінчила Лебединське педагогічне училище імені А. С. Макаренка, отримавши диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю "Вчитель початкової школи з додатковою кваліфікацією - українська мова та література".

Рівень бакалавра та спеціаліста здобула у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка за спеціальністю "Учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури".

Постійно займається самоосвітою - відвідує семінари, курси з підвищення кваліфікації, приймає участь у вебінарах.Особливу увагу приділяє сучасним методам в початковій школі, зокрема використанню інтерактивних технологій доповненої реальності .

З 2014 року Віта розпочала свою педагогічну діяльність та має досвід з дітьми молодшого шкільного віку, а також індивідуальної роботи з учнями.

В роботі важливим вважає індивідуальний підхід до кожного учня, розвиток ключових компетентностей. Зокрема, зі своїми учнями велику увагу приділяє формуванню емоційного інтелекту.

Використання інновацій на уроках вважає основою в навчанні сучасних дітей.

У вільний час цікавиться сучасною українською літературою, а ще має має творче хобі - танці.
Досліджує нові освітні платформи та додатки. Ділиться знаннями та досвідом з колегами.

Миненко Наталія вчитель початкових класів >>>

Миненко Наталія

вчитель початкових класів


"Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти."

Наталія здобула рівень магістра за спеціальністю "Вчитель початкової школи. Організатор освіти" у Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.

З 2006 року працює з дітьми дошкільного віку та молодшими школярами. На уроках Наталія впроваджує диференційований підхід, використовує практичні методи навчання такі, як гра, дослід, проєктна діяльнісь та інтерактивні методи навчання. Для досягнення високих результатів навчання своїх учнів, багато уваги приділяє індивідуальній роботі. Наталія не зупиняється на досягнутому, завжди відкрита для нового, займається саморозвитком відвідуючи вебінари та курси з педагогіки, а навчившись чомусь новому, одразу ділиться зі своїми учнями, використовуючи нові прийоми на уроках.

У вільний час захоплюється вишивкою картин з бісеру, а також полюбляє мандрувати нашою рідною Україною.

Лічман Вікторія вчитель початкових класів, методист >>>

Лічман Вікторія

вчитель початкових класів, методист


"Душа дитини - це як мозаїка, що складається з багатьох частинок, яку вчитель повинен зібрати в одне ціле"

Моє покликання, потреба душі і мій свідомий вибір - бути вчителем. Я здобула рівень спеціаліст в НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю "вчитель початкових класів і практичний психолог" Пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів з елементами ментальної арифметики та онлайн курси по НУШ.

Педагогічний стаж 5 років, досвід роботи з дітьми з вадами мовлення і особливими освітніми потребами. У вільний час я займаюся саморозвитком, читаю книги і проводжу час зі своєю сім’єю.

Я вважаю, що сучасний учитель не має стояти "над" учнем, а тільки "поряд", підтримуючи, допомагаючи, надихаючи, у тому числі власним прикладом.

Андрощук Алла вчитель мовно-літературного курсу середньої школи>>>

Андрощук Алла

вчитель мовно-літературного курсу середньої школи


"Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий вчитель".

Закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова та здобула рівень бакалавра за спеціальністю "Вчитель початкової школи, практичний психолог" та рівень магістра за спеціальністю "вчитель філологічних дисциплін, учитель зарубіжної літератури" Закінчила курси проєкту "Інтелект України" та НУШ 5-6 класи, цікавлюсь новинками та відвідую тренінги, семінари. Впроваджую на уроках літератури казкотерапію, метод "6 капелюхів мислення", роботу з ШІ та гейміфікую освітній процес за допомогою інтерактивних платформ. Креативимо, проводимо уроки у формі перевернутого навчання, уроки-дискусії та розвиваємо критичне мислення. Маю досвід роботи з молодшими школярами та дітьми середнього, старшого віку.

Завжди ставлюсь до учнів як до рівних, звертаю увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяю кожному прочвляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче.

Люблю подорожувати,влаштовувати екскурсії, цікавлюсь запровадженням трендів в освіті.
У вільний час читаю та малюю.

Полубенцева Марія вчитель іноземних мов >>>

Полубенцева Марія

вчитель іноземних мов


"Для того, щоб бути гарним вчителем, потрібно любити те, чому навчаєш і того, кого навчаєш"

Марія здобула ступінь спеціаліста в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.О.Короленко та здобула кваліфікацію вчителя англійської мови. Ступінь бакалавра отримала в Київському міському педагогічному університеті імені Б. Д. Грінченка.
З 2009 року працює у сфері освіти. Має досвід викладання англійської мови вже більше 14-ти років як репетитор для дітей та дорослих, робота з групами, а також робота в державних закладах освіти.

На своїх уроках головною метою є створення сприятливої атмосфери в класі, щоб учні без страху могли виражати свої думки і точку зору на англійській мові. А також навчити кожну дитину вірити в себе, відчувати, що вона може все, що вона успішна, особливо в англійській мові... Марія завжди відкрита до нового, до розвитку, а також застосовує сучасні технології на уроках.

У вільний час Марія захоплюється виготовленням смаколиків, психологією та танцями.

Краснопольська Любов Заступник керівника з навчально-виховної роботи, вчитель хімії та біології >>>

Краснопольська Любов

Заступник керівника з навчально-виховної роботи, вчитель хімії та біології


"Навчання і розвиток не закінчується ніколи, адже діти постійно вчать чомусь новому".

Здобула освіту в Чернігівському національного педагогічному університету імені Т.Г.Шевченка отримавши ступінь спеціаліста за спеціальністю “ Вчитель біології та хімії".

Цікавиться психологією, сучасними методами виховання та навчання. Для розвитку та самовдосконалення відвідує онлайн семінари, тренінги та займається самоосвітою, слідкує за дослідженнями сучасних психологів та педагогів.

З 2014 року Любов працює з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. На уроках мотивує та заохочує дітей до вивчення природничих наук. Ідеї для цікавих уроків не закінчуються ніколи. Уроки на природі, досліди, експерименти, творчі проєкти - не цікаво на її уроках не буває!

Дозвілля проводить спілкуючись з друзями, за переглядом фільмів та науково-популярних програм.

Василевський Дмитровчитель інформатики та вчитель додаткових занять >>>

Василевський Дмитро

вчитель інформатики та вчитель додаткових занять


"Найголовніше в роботі - зберегти індивідуальність та ініціативність кожного учня, виховати лідерів. Зберегти фізичне та психічне здоров’я учнів".

Як вчитель інформатики звичайно цікавиться новітніми технологіями, також сучасними напрямками в психології та фотографії. Мотивація працювати вчителем неймовірна, адже Дмитро прагне, щоб його учні отримали найкращі знання та вміння.

Своїх учнів на уроках інформатики навчає не тільки вірно виконувати завдання, а й створювати, представляти та захищати власні проєкти, правильно подавати інформацію.

Також викладає шахи, і впевнений - дуже важливо не тільки навчити учнів грати, а розвинути розумові здібності, логічне мислення, увагу та пам’ять

Мартиненко Юліявчитель акторської майстерності >>>

Мартиненко Юлія

вчитель акторської майстерності


"Я не тільки навчаю дітей, я ще й багато чому вчусь у них. Всі особливі. У кожної людини(дитини) є своя родзинка, важливо знайти її ще у юному віці і використати у подальшому житті".

Юлія здобула рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Актор драматичного театру та кіно» та «Вокаліст-соліст, вчитель фахових дисциплін». Відвідує різноманітні майстер-класи від видатних акторів України та тренінги. Вивчала техніки біомеханіки за В.Е. Меєргольдом.

За плечима у Юлії багато ютуб-проектів, телевізійних зйомок та театральних вистав. Її життя - це екран камери. У якому вона не тільки актор, а ще й режисер. На заняттях Юлія з учнями розвиває пластику, міміку, працює над удосконаленням дикції, правильним дихання та гарною вимовою. Також знайомить дітей з правилам роботи на камеру і специфікою професії. «Акторська майстерність потрібна абсолютно всім, адже у наш час дуже важливо вміти правильно, гарно говорити, контролювати емоції, бути впевненим у собі та своєму тілі».

У вільний час Юлія полюбляє займатися відеомонтажем та обробкою фотографій. Обожнює подорожувати і милуватися природою.

Мартиненко Вячеслав вчитель музичного мистецтва >>>

Мартиненко Вячеслав

вчитель музичного мистецтва


"Впевнений, що музика та музичне мистецтво допомагає дітям у розвитку емоційного та ментального інтелекту. Музика наповнює щирими емоціями та допомагає розкрити талант дитини".

Закінчив Харківську спеціалізовану музичну школу - інтернат на вокально-хоровому відділі.Середню-спеціальну освіту отримав у Харьківському Вищому Коледжі мистецтв, після чого здобув рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв зі спеціальності диригент,вокаліст та вчитель фахових дисциплін.

Лауреат міжнародних вокальних фестивалів. На уроках музики працює над розвитоком вокальних даних, музичного слуху, та відчуттям ритму.А також надихає на любов до музики і мистецтва: «Через спів людина(дитина) може виразити емоції , почуття й переживання, та може змалювати навколишній світ».

У вільний час захоплюється кулінарією та кіберспортом

Дмитро Вавровський вчитель образотворчого мистецтва >>>

Дмитро Вавровський

вчитель образотворчого мистецтва


Дмитро Вавровський спеціалізується на викладанні живопису, графіки та курсу сучасного мистецтва для дорослих і дітей. Отримав ступінь магістра в Інституті мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка та має 10-річний педагогічний досвід.

Художник, учасник багатьох художніх проектів, виставок та фестивалей.
Протягом двох років працював вчительем-волонтером у дитячому відділенні Національного інституту раку. Наразі, викладає у Totosha High Minds School та не полишає приватну художню практику

Творче кредо - художник від НЕхудожника відрізняється лише сміливістю. Кредо вчительа - навчаю так, як мене не вчили

Ваша дитина полюбляє малювати та відчуває колір? Чудово! Адже, чим більше відтінків - тим гарніший живопис. Світло і тінь додають об'єму та реалістичності будь якому зображенню. Тепер треба тільки навчитися розуміти "чому", "де" і "чому саме там" ??

Людське око розрізняє більше 1 мільйона кольорів. Спробуйте їх відчути, та не бійтеся покласти перший мазок! Адже, художник від НЕхудожника відрізняється лише сміливістю, пам’ятаєте?

Заняття починається з бесіди, цікавих фактів по темі.вчитель малює перед учнями на дошці або мольберті, крок за кроком, пояснюючи закони та правила образотворчого мистецтва на прикладі даної теми.

Довга Крістінавчитель початкових класів >>>

Довга Крістіна

вчитель початкових класів

Крістіна здобула рівень бакалавра за спеціальністю «Вчитель-логопед. Вчитель початкових класів та дітей з тяжкими порушеннями мовлення» в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
У 2023 році здобула ступінь магістра «Вчитель логопед».
З 2021 року працює з дітьми дошкільного віку та молодшими школярами. Має досвід роботи в логопедичних центрах, центрах розвитку, працювала асистентом вчителя в початковій школі.
Наявна практика роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра, з дитячим церебральним паралічем, з тяжкими порушеннями мовлення тощо.
На кожному уроці Крістіна приділяє увагу якісному засвоєнню знань з кожної теми та розвиває в учнів необхідні навички для самостійного виконання завдання на високому рівні. Крістіна знаходиться у постійному розвитку та поглибленні своїх знань, відвідуючи різноманітні майстер-класи, супервізії, вебінари та онлайн-курси. Має розробленні методики з дисграфії, які завжди впроваджує на своїх уроках.

У вільний час захоплюється вивченням сучасної української поезії та пізнанням таємниць свого рідного Києва.

Шатько Єгор вчитель додаткових занять, тренер з джиу-джитсу >>>

Шатько Єгор

вчитель додаткових занять, тренер з джиу-джитсу


Засядько Тарас вчитель додаткових занять, тренер з танців >>>

Засядько Тарас

вчитель додаткових занять, тренер з танців

Кабанець Наталія організатор харчування >>>

Кабанець Наталія

організатор харчування


Федотова Світлана вчитель німецької мови >>>

Федотова Світлана

вчитель німецької мови


Вивчати іноземну мову потрiбно не тільки для того, щоб бути освіченою людиною, але i для того, щоб краще пiзнати свою власну. Ця думка належить Йоганну Вольфгангу Гьоте, видатному нiмецькому письменниковi. Це дiйсно так.

Для вчителя, який викладає мову, дуже важливим є навчити дiтей спілкуватися, висловлювати своо думку, підбираючи для цього відповідний мовний матерiал. Toмy уpоки розвитку звʼязаного мовлення вважаю необхідним для дiтей на yсix етапax навчання рідній мові.

Шпак Катеринавчитель англійської мови >>>

Шпак Катерина

вчитель англійської мови


Найголовніше в роботі для мене, як для вчителя англійської, щоб діти полюбили мову, щоб вона стала для них другою основною мовою у житті і отримані знання у школі супроводжували моїх учнів протягом всього життя, бо знати багато мов, то значить мати багато ключів від одного замка. Мої головні, щоденні задачі:
щоб учні знайшли у своєму вчительі друга та наставника, який завжди прийде на поміч та підставить плече підтримки, пояснить, повторить, допоможе.
Та створювати сучасні і цікаві заняття, в яких практика займає завжди вагому частину.

Біла-Грошко Оксанавчитель фізкультури >>>

Біла-Грошко Оксана

вчитель фізкультури


ля мене головне - любити свого учня всяким: талановитим, спортивним, веселим, сумним, спокійним чи непосидючим. Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним. Подарувати дітям радість і любов. І тоді ти станеш для них добрим чарівником.

Життєве кредо: "Власним прикладом привчаю дітей до здорового та активного способу життя!"
Моя мета - закохати дітей у спорт. Вважаю, що спорт - це найкраща звичка яку потрібно розвивати з дитинства.

Неодноразова призерка всеукраїнських та міжнародних змагань з легкої атлетики. Діючий тренер з легкої атлетики.

Леонтьєва Олександраадміністратор >>>

Леонтьєва Олександра

адміністратор


Найголовніше в роботі:
"Створити в школі атмосферу, яка сприяє комфортному перебуванню в школі дітей, батьків та персоналу."

Цікавлюсь сучасними напрямами в дизайні інтер'єрів, мистецтві та інноваційних технологіях.

Грицай Ірина вчитель математики та фізики >>>

Грицай Ірина

вчитель математики та фізики


Життєве кредо : "Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!"
Мої професійні орієнтири:
- пояснити складні речі простою мовою;
- закохувати своїх учнів в математику так, як закохана в неї я сама;
- навчити бути з царицею наук на "ти";
- іти в ногу з часом;
- вчитися постійно, щоб не відчути себе викинутою за борт сучасного життя;
- спрямовувати свою працю у русло постійного творчого пошуку.
Бути вчителем, значить не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань.

Ігнатенко Юлія психолог >>>

Ігнатенко Юлія

психолог


«Сприятливий емоційний та психічний фон у дитинстві – ключовий елемент будови щасливої та життєрадісної особистості"
Як фахівець, Юлія постійно навчається та вдосконалює свої навички в професійній діяльності. Закінчила університет імені Бориса Грінченка та здобула рівень бакалавра за спеціальністю «Практична психологія» та рівень магістра за спеціальністю «Екстремальна та кризова психологія».
Відвідує різноманітні курси, такі як: «Соціальні та емоційні компетентності XXI століття», «Психосоціальна підтримка дітям», «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами» та інші.
В своїй роботі ставить перед собою завдання розвивати навички саморегуляції та емоційного інтелекту в дітей, надаючи їм засоби для ефективного управління власними емоціями. Головною метою є сприяти розвитку дітей, допомагаючи їм знаходити конструктивні рішення в різних ситуаціях, а також формувати позитивне ставлення до життя.
Свій вільний час проводить у колі сім’ї та друзів.

Ващенок Тетяна вчитель історії >>>

Ващенок Тетяна

вчитель історії


Причепій Юлія вчитель групи продовженого дня >>>

Причепій Юлія

вчитель групи продовженого дня


Волощук Любов вчитель нульового класу >>>

Волощук Любов

вчитель нульового класу


Кожна дитина особлива, по-своєму неповторна й обдарована.
Звернення до її найкращих почуттів обов'язково матиме успіх і знайде відгук у дитячих серцях.
Дати дітям відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття власної гідності - ось моє найперше завдання, бо успіх у навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію для боротьби з труднощами, бажання вчитися.
Саме тому, основною метою моєї діяльності є створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху , усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.
У своїй роботі застосовую педагогічну технологію "Створення ситуації успіху" для розвитку особистості дитини, надання можливості кожній дитині відчути радість від бажання та вміння вчитися усвідомлення своїх здібностей, дати відчути радість від здолання труднощів, переконати, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно докласти зусиль.
І успіх буде еквівалентним витраченим зусиллям.
Для підвищення своєї професійної діяльності активно прослуховую курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів.
У вільний час займаюся створенням творчих робіт.

Ачкасова Віолетта вчитель англійської мови >>>

Ачкасова Віолетта

вчитель англійської мови


Колесникова Марія вчитель гуртка театралізації та драми >>>

Колесникова Марія

вчитель гуртка театралізації та драми


Смотилевич Оксана вчитель-асистент 1 класу >>>

Смотилевич Оксана

вчитель-асистент 1 класу


Куліш Ольга вчитель початкових класів, вчитель мовно-літературного курсу >>>

Куліш Ольга

вчитель початкових класів, вчитель мовно-літературного курсу


Калашник Марина вчитель англійської мови >>>

Калашник Марина

вчитель англійської мови


Лизогуб Вікторія лікар школи >>>

Лизогуб Вікторія

лікар школи


Костеж Сергій вчитель додаткових занять, керівник гуртка "Історія України та світу" >>>

Костеж Сергій

вчитель додаткових занять, керівник гуртка "Історія України та світу"


Купріян Альона адміністратор >>>

Купріян Альона

адміністратор


Бабіна Кристина асистент вчителя >>>

Бабіна Кристина

асистент вчителя


Родакова Ольга вчитель образотворчого мистецтва >>>

Родакова Ольга

вчитель образотворчого мистецтва


Шумейко Ольга вчитель біології >>>

Шумейко Ольга

вчитель біології


Шилюк Христина вчитель географії >>>

Шилюк Христина

вчитель географії


Тарєльнік Марія вчитель початкових класів >>>

Тарєльнік Марія

вчитель початкових класів


Григоренко Микитавчитель фізкультури >>>

Григоренко Микита

вчитель фізкультури


Вієйра Ребелу Ніколаувчитель фізкультури >>>

Вієйра Ребелу Ніколау

вчитель фізкультури


Фотогалерея

LIT04587
LIT04401
LIT04451
LIT04428
LIT04384
LIT04476
LIT04353
LIT04560
LIT04434
LIT04445
LIT04763
LIT04813
LIT04710
LIT04644
LIT04817
LIT04779
LIT04747
LIT04731
LIT04666
LIT04724
LIT04897
LIT04863
LIT04936
LIT04914
totosha-classroom03
totosha-sport01_03
totosha-classroom04_1645006738
totosha-classroom01
totosha-hall01
totosha-hall02
totosha-sport01_04
totosha-classroom02
LIT04587 LIT04401 LIT04451 LIT04428 LIT04384 LIT04476 LIT04353 LIT04560 LIT04434 LIT04445 LIT04763 LIT04813 LIT04710 LIT04644 LIT04817 LIT04779 LIT04747 LIT04731 LIT04666 LIT04724 LIT04897 LIT04863 LIT04936 LIT04914 totosha-classroom03 totosha-sport01_03 totosha-classroom04_1645006738 totosha-classroom01 totosha-hall01 totosha-hall02 totosha-sport01_04 totosha-classroom02

Кроки до підписання договору

Уважно ознайомтесь з інформацією на сайті
Заповніть форму на цій сторінці
Ми зателефонуємо вам, дамо відповіді на питання та домовимось про екскурсію
Приходьте на екскурсію разом з дитиною
Пройдіть діагностику для вступу у 1й клас (для вступу у 2-6 класи - вступне випробування: математика, українська мова, англійська мова)
За результатами діагностики чи вступного випробування отримайте рекомендації до зарахування
Підписуємо договір та зараховуємо дитину до школи

ЗАПОВНИТИ ФОРМУ

Контакти