Школа “Тотоша” - це простір інновацій, поваги до індивідуальності кожної дитини, креативності, позитиву, спілкування, пошуків, досліджень, фантазії, спільних проектів, нових знань та справжньої дружби!
Чому нас обирають?
Маленькі класи
(до 15 дітей)
Маленькі класи (до 15 дітей)
Така наповнюваність класів дозволяє вчителю приділяти достатньо уваги кожному учню, що дає можливість розкрити потенціал усіх дітей.
Індивідуальна траєкторія
розвитку кожного учня
Індивідуальна траєкторія розвитку кожного учня
Індивідуальний підхід - опора на індивідуальні якості дитини, персональний шлях повноцінного розвитку особистості учня. Наші професійні викладачі в роботі зі своїми учнями завжди враховують їхні здібності, інтереси, потреби, мотивацію, можливості та досвід. За необхідності діти індивідуально з вчителем «допрацьовують» навчальний матеріал у другій половині дня.
Soft Skills
Soft Skills
Гнучкі навички - вміння ефективно взаємодіяти з командою, знаходити нестандартні рішення, є надважливими для сучасності. Саме тому їх розвиток вплетено у навчальний процес та позашкільну діяльність учнів нашої школи. Навички, над розвитком яких працюємо ми:
- 4К навички (комунікація, кооперація, критичне мислення, креативність);
- емоційний інтелект;
- вміння працювати над проектами самостійно і в команді;
- вміння презентувати себе та свою роботу;
- навички аналізу та пошуку інформації;
- вміння ясно висловлювати власні думки;
- навичка слухати та сприймати важливу інформацію;
- вміння вирішувати конфлікти;
- гнучкість;
- проактивність;
- таймменеджмент, вміння планувати свою діяльність та розставляти пріоритети.
Поглиблене вивчення математики та англійської мови
Поглиблене вивчення математики та англійської мови
Ці предмети в нашій школі вивчають за поглибленими програмами. Саме тому на їх вивчення виділено додаткові уроки.
Інноваційність
Інноваційність
Для тематичних презентацій, а також для різних навчальних задач та ігр ми використовуємо інтерактивні навчальні комплекси, ноутбуки та іншу техніку.
Метод проєктів
Метод проєктів
Освітня технологія, спрямована на здобуття учнями знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою.
Наші учні із задоволенням створюють індивідуальні, парні, групові проєкти з усіх шкільних предметів, а головне вправно їх презентують.
Команда професійних педагогів
Команда професійних педагогів
Наші вчителі ніколи не припиняють навчатися, щоб рости у своїй сфері та йти у ногу з часом. Постійно відвідують семінари, практикуми та впроваджують освітні новинки у роботу з учнями.
Daily 5
Daily 5
Канадійська методика вдумливого читання за допомогою якої дитина вчиться читати вдумливо, любити книги, переказувати прочитане та працювати із текстом.
Вона включає щоденне виконання учнями одного з 5 видів:
- Читання для себе
- Читання для когось
- Слухання
- Словникова робота
- Лист для себе
Переваги методики Daily 5:
- Можливість самостійного вибору дітьми літератури для читання,
- Покращення навичок читання та сприймання прочитаного,
- Аналіз прочитаних творів,
- Висловлювання власного погляду з приводу прочитаного,
- Комунікація та співпраця в парах, групах,
- Уміння уважно слухати аудіотвори,
- Збагачення словникового запасу,
- Відпрацювання навичок написання слів,
- Виконання різноманітних задач із застосуванням нових слів,
- Розвиток навичок письма у дітей,
- Вміння висловлювати власні думки та враження на папері.
Харчування
Харчування
Смачне збалансоване 5-разове харчування, яке ми готуємо на власній кухні, обладнаній згідно з вимогами ХАССП. Детальніше про нашу кухню читайте тут
Прогулянки
Прогулянки
Прогулянки на свіжому повітрі - у щоденному розкладі школи. Школа знаходиться в мальовничому парку, має власні ігровий та спортивні майданчики. Тому наші прогулянки завжди різні, цікаві та веселі.
Сучасний стильний дизайн
Сучасний стильний дизайн
Приміщення оснащене сучасними меблями та матеріалами. Площа школи понад 1000 м.кв. Тепла підлога, спліт система, які забезпечують комфортну температуру в приміщенні (влітку прохолодно, взимку затишно і тепло)
Зручний графік роботи (з 8:00 до 19:00)
Зручний графік роботи (з 8:00 до 19:00)
Гармонійне поєднання інтенсивного навчання та відпочинку, аби уникнути перевантаження дитячого організму.
Простір для занять спортом
Ми приділяємо багато уваги спортивному вихованню наших дітей. Тому заняття фізичної культури та спортивні гуртки проходять у спеціально обладнаній спортивній залі. А в теплу пору року на спортивному майданчику.
School Camp
В канікулярний період (осінь, зима, весна, літо) в нашій школі працює шкільний табір. Захопливий мікс активного дозвілля, навчання та творчості: квести, змагання, проєкти, розваги з друзями, майстер-класи, прогулянки, екскурсії. Незабутній період!
ФІНСЬКО-КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД У TOTOSHA HIGHT MINDS SCHOOL
В організації навчально-виховного процесу нашої школи реалізовані підходи, які успішно використовують уже наші фінські та канадські колеги.
Досвід зарубіжних колег в роботі нашої школи впроваджено в таких ключових напрямках:
Спілкування з учнями
Учень нашої школи – це доросла свідома особистість, а вчитель- дорослий досвідчений друг. Учні звертаються до вчителя по імені, але на «Ви». Спілкування з учнями відбувається на рівних та через призму програми «Лідер в мені», яку вплетено в навчальний процес та позашкільну діяльність учнів нашої школи. Вчитель своїм прикладом показує як її можна застосовувати у повсякденному житті.
Ознайомлення з даною програмою відбувається вже в 1му класі. Застосовують лідерські навички і учні, і вчителі весь час у будь-якій своїй діяльності, при спілкуванні один з одним, при вирішенні конфліктних ситуацій.
Завдання вчителя створити дружню атмосферу в колективі, де всі у класі будуть як єдине ціле, а у всій школі пануватиме дружня атмосфера.
Кожен вчитель завжди готовий слухати учнів – їхні ідеї і пропозиції. Кожну ідею розглядають колективно, додаючи щось нове. Вчитель не говорить учневі, що він погано виконав якесь завдання чи роботу, а порівнює дитину із з її можливостями «ти старався, але ти можеш краще», «ти сьогодні працював не на всю потужність» та подібні висловлювання.
Спілкування з батьками
В нашій школі відсутні загальні батьківські збори. На початку першого навчального року вчитель та директор збирають батьків на індивідуальні зустрічі і розповідають, як і чого навчатимуть дітей, які пріоритетні напрямки, які практичні і теоретичні заняття матимуть школярі, знайомлять з режимом дня, розкладом, гуртковою роботою.
Плани на наступний навчальний рік оголошують батькам на підсумкових зустрічах у кінці навчального року.
Також такі зустрічі влаштовуємо в 1му класі по завершенню адаптаційного періоду, а також для підведення підсумків у кінці 1го семестру.
Зустрічі проводяться у зручний для обох сторін час за записом. Як правило, 30-45 хвилин вистачає для запитань-відповідей, обміну думками та побажаннями, але можна домовитися і про додаткову зустріч. Обговорюємо прогрес у досягненнях дитини, як більше заохочувати до виконання тієї роботи, яка поки що не виходить, як підтягнути слабкі місця і заповнити прогалини, батьки озвучують свої спостереження, побажання та пропозиції.
Окрім таких зустрічей вчитель та директор завжди перебувають у діалозі з батьками в меседжерах, електронному щоденнику.
У нашій школі немає портфелів, тому у кожному класі у дітей є особисті бокси для підручників, зошитів, пеналу та інших особистих речей. Кожна дитина розвивається індивідуально, тому середовище облаштовано з урахуванням особливостей дітей, діти самі підказують, яким має бути середовище довкола. У кожному класі є центр ранкового кола та самостійного читання, навчальна зона, міні бібліотека та інші центри, які педагоги облаштовують та змінюють відповідно до потреб дітей та теми, яку вивчають.
Урок має бути динамічним, на ньому може не бути фізкультхвилинки, але обов’язково має бути постійна зміна форм та видів роботи, застосування прийомів розвитку критичного мислення, переміщення класною кімнатою (повідомлення теми уроку чи читання літературного твору може починатися на килимочку, з використанням дошки фліпчарт, а відпрацювання – за партами індивідуально чи по групам). Склад малих і великих груп має постійно змінюватись. Починаючи з першого року навчання розвиваємо у дітей самостійність, відповідальність за свої дії, 4К навички, емоційний інтелект та ініціативність.
З першого класу діти працюють за індивідуальними партами, які дуже легко пересуваються для організації групових видів робіт. Навчити дітей працювати самостійно та в групах, домовлятися, працювати разом і поважати простір одне одного – це основна із задач педагогів нашої школи. Розташування парт змінюється дуже часто. Під час уроків учні можуть пересуватися (не сидіти лише на одному місці), спілкуватися тихим голосом, але для такої “свободи” є чіткі правила, які діти встановлюють разом з вчителем на початку року та намагаються дотримуватися. Взагалі класна кімната – це територія дітей, за яку вони відповідають, і разом з вчителем можуть змінювати, додавати до неї все, що буде їм допомагати в процесі пізнання. За порядком у шафах класної кімнати (дитяча зона), у боксах, на підвіконнях та в інших зонах відповідальність несуть діти, один-два рази на тиждень всі займаються організованим прибиранням в зонах.
Ще однією особливістю в облаштуванні класної кімнати є «робочі (розумні) стіни». Вивчаючи нову тему, вчитель створює разом з дітьми плакат, схему, таблицю, інфографіку з основними поняттями, після уроку дооформлює і розміщує на стіні так, щоб діти знали де шукати потрібну інформацію. Діти мають усвідомлювати роль «розумних стін» у навчально-виховному процесі, учнів потрібно з першого дня вчити користуватися таким видом інформації. Поява нового плакату на стіні обов’язково обговорюється з дітьми. Також на стінах, шафах розміщуємо правила, алгоритми роботи і подібну інформацію. Відповідно розділяємо стіни на зони – математика, українська мова, правила класу, правила Daily 5 і т.д.
Одним із найважливіших моментів в облаштуванні та оформленні класу є створення класних і шкільних правил. Це одна із основних цілей вересня, ми можемо витратити на їх випрацьовування весь місяць.
У нашій школі немає рейтингів, учнів не порівнюють один з одним. Кожному учню допомагають спостерігати за своїм навчанням і його прогресом, допомагають усвідомити свої успіхи і сильні сторони.
У першому класі та у першому семестрі другого класу передбачено діагностичне, формувальне й підсумкове оцінювання учнів. Підсумкове оцінювання відбувається двічі на рік на основі написання комплексної контрольної роботи, тесту.
Оцінки бувають такі: А (високий), В (достатній), С (седній), D (початковий), а ще кожна оцінка може мати «+» або «-».
Починаючи з другого семестру другого класу проміжні тести і контрольні роботи проводяться регулярно з різних предметів – на розсуд вчителя. Ці роботи, а також виконані проєкти оцінюються за рівнями А, В, С, D, F.
Двічі на рік (у першому класі також після адаптаційного періоду) разом із свідоцтвом досягнень державного зразка учні отримують розгорнутий звіт про успішність – усебічний аналіз учнівського прогресу. Звіт про успішність відображає його результати з предметів, а також із поведінки і залученості в навчання. Звіт про успішність учнів – завжди колективне професійне судження вчителів. Обговорення своїх оцінок і порівняння з оцінками інших учнів ми не схвалюємо, але не забороняємо учням обговорювати власні досягнення.
Наприкінці кожного тижня вчитель надсилає в чат з батьками короткий звіт з описом того, що діти вчили, робили, чого досягли на уроках. В особисті повідомлення чи в індивідуальних бесідах можна повідомити на що варто звернути більшу увагу.
У звіті про успішність описуються характеристики учня, які виводяться на підставі щоденних спостережень вчителя за учнем і його роботою в класі - організованість, здатність до самостійної роботи, співпраця з однокласниками, ініціативність, саморегуляція. Також розгорнуто описуються досягнення за кожен предмет (тему з предмета). У «мовних» предметах окремо фіксуються досягнення з читання, письма, зв’язного мовлення, грамотності.
Також даний звіт містить думки вчителя про переваги і проблеми учня, про те, на скільки впевнено він чи вона демонструють свої знання, а також рекомендації, що необхідно зробити для поліпшення результату.
Домашні завдання у першому та на початку другого класу відсутні. Завдання додому дитина може отримувати в період коли хворіє, якщо відвідує школу до 15.00, на період відпустки. За рекомендаціями вчителя, запитом батьків чи дитини відбувається відпрацювання певної «проблемної» теми. Завдання на додаткове відпрацювання навчального матеріалу основний вчитель передає вчителю ГПД. Починаючи з другого класу завдання на ГПД залишається дітям, тим самим виховуємо їхню самостійність та відповідальність.
Проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, вона створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, завдяки такій діяльності діти вміють швидко і конструктивно налаштовуватися на командну та самостійну роботу. Метод проєктів – один із ключових напрямків роботи нашої школи.
Усе починається з накопичення чи уточнення необхідної для подальшої роботи інформації: перегляд підготовлених відеофрагментів, звернення до досвіду дітей, коротка розповідь вчителя. Потім діти об’єднуються в команди й вирішують, якими способами можна розв’язання поставлене завдання, обговорюють варіанти, самостійно добирають матеріали й активно працюють. Іноді проєкт реалізується протягом кількох тижнів.
На уроках протягом тижня діти виконують проєктні завдання, але п’ятниця дозволяє створити особливий творчий простір для реалізації спільних задумів. Тому в п’ятницю ми можемо виділяти окремий час (1,5-2 години) на створення кінцевого варіанту проєкту та його презентації. З одного боку, півтори години творчої взаємодії дітей і педагога зберігають формат уроку. Та з іншого – це лише умовно. Адже головне – відчуття абсолютної спроможності зробити все разом із друзями. Також у перший рік навчання проєкт може бути винесено на домашнє завдання, щоб діти вчилися створювати його самостійно (з мінімальною допомогою батьків).
Гурткова діяльність
Спортивна акробатика
Розвиток фізичних якостей, гнучкості, спритності, сили, координації та витривалості у дітей. Профілактика плоскостопості та сколіозу.
Виконання вправ на гнучкість сприяє зміцненню суглобів, підвищенню міцності та еластичності м'язів, зв'язок та сухожиль.
Вправи на розвиток спритності, допомагають дітям швидко навчатися новим руховим діям та швидко перебудовувати рухові дії відповідно до обставин та сприяють розвитку вестибулярного апарату.
Парно-групові вправи виховують у дітей морально- вольові якості та командний дух.
Шахи >>>
Шахи
Мета шахового гуртка не лише навчити дітей грати в шахи, окрім цього шаховий гурток також має на меті розвиток логічного мислення, пам’яті, самостійності, дисциплінованості, взаємоповаги та терпіння. Також розвиток критичного мислення та прийняття спокійних та виважених рішень.
Шахи - це не тільки гра, яка дає багато радості, задоволення дітям, але й дієвий, ефективний засіб їх розумового розвитку, допитливості, пам'яті. Тематика занять з шахів передбачає засвоєння учнями знань із теорії, практики та історії шахового мистецтва, прищеплення любові до цієї древньої і захоплюючої гри, ознайомлення із правилами шахової гри, основними проблемами які виникають в процесі шахових поєдинків, навчання ведення боротьби розумно і послідовно в поступово ускладнюючих позиціях.
Театралізація і драма
Учні у доступній формі ознайомлюються з театральним мистецтвом. Гурток розвиває інтерес до драматичного театру, допомагає дітям засвоїти елементарні принципи акторського аналізу драматичного твору, а також познайомити їх з особливостями різних театральних жанрів.
Основний зміст роботи гуртка полягає в тому, щоб реалізувати акторські здібності дітей, формувати комунікативні навички, поповнювати словниковий запас, розвивати діалогічне та монологічне мовлення під час інсценізації творів, дати дітям основні поняття акторської майстерності: інтонація, тон і темп мовлення, логічний наголос, міміка, жести, дикція.
Програмування "Scratch" >>>
Програмування "Scratch"
Особливість програмування полягає в тому, щоб мислити алгоритмічно, тобто настільки розуміти, як працює комп’ютер, щоб писати код з його, точки зору.
Scratch – інтерпретована динамічна візуальна мова програмування, яка дає змогу створювати ігри, анімації чи музику. А саме середовище програмування можна вільно завантажити і використовувати.
Метою навчальної програми є формування ключових компетентностей особистості засобами комп’ютерних технологій.
БРАЗИЛЬСЬКЕ
ДЖИУ-ДЖИТСУ
Заняття джиу-джитсу мають багато переваг і розвивають як фізичні, так і психологічні навички.
- Заняття допомагають покращити силу, гнучкість, витривалість та координацію. Це відмінний спосіб підтримувати форму та розвивати м’язи всього тіла.
- Учні вчаться ефективно захищатися в різних ситуаціях, контролювати суперника без використання надмірної сили. Це дає впевненість у власних можливостях і безпеці.
- Джиу-джитсу розвиває аналітичне мислення, адже кожен рух і техніка вимагають правильної стратегії і швидкого прийняття рішень.
- Регулярні тренування допомагають виховати дисципліну, терпіння і витримку, що корисно не тільки в спорті, але й у повсякденному житті.
- Фізична активність і концентрація на тренуваннях сприяють зняттю стресу, покращенню настрою та підвищенню загального рівня енергії.
Джиу-джитсу – це не лише бойове мистецтво, а й шлях до гармонії тіла та розуму.
Вокальний ансамбль
Метою навчальної програми є формування компетентностей особистості у процесі опанування вокального мистецтва.
- пізнавальна – забезпечення навчання основам професійного вокального співу; основним поняттям і термінам музичної грамоти; правилам гігієни й охорони голосу;
- практична – оволодіння нотною грамотою, розвиток вокального, гармонічного та мелодичного слуху; удосконалювання мовнного апарату; формування вокальної артикуляції, співочого дихання, музичної пам’яті; формування діяльності голосового апарату з основними властивостями співочого голосу;
- творча – забезпечення індивідуальних вокальних здібностей; формування музично-естетичного смаку; прагнення до гармонії, уміння бачити її в музиці, людині, навколишньому світі; психологічному вивільненню та творчому розкриттю особистості через виконавський досвід;
Хореографія
Гурток сприяє естетичному вихованню і фізичному розвитку дітей, дає їм початкову хореографічну підготовку і задовільняє потребу в руховій активності, розвиває почуття ритму, танцювальну виразність, координацію рухів і на цій основі виховує художній смак, уміння повноцінно сприймати мистецтво танцю.
Розвиток відчуття ритму, вміння чути і розуміти музику та погоджувати з нею свої рухи.
Вивчення хореографічних кроків, стрибків та постановка танцювальних номерів.
Вправи на розвиток гнучкості сприяють розвитку правильної постави, профілактики плоскостопості та сколіозу. Впливає на розвиток грації, виразності та впевненості у собі.
Образотворче мистецтво
Гурток образотворчого мистецтва є одним з найпопулярніших гуртків художньо-естетичного напрямку, він допомагає реалізувати учням свій творчий потенціал, розвивають асоціативно-образне та просторове мислення, уяву, фантазію, пам’ять та художній смак, навчаються малювати. На заняттях діти дізнаються про закони образотворчого мистецтва – основи композиції, кольорознавство, засоби виразності, чинники, що впливають на створення художнього образу.
Колектив
Слободянюк-Калиновська Антоніна керівник школи >>>
Слободянюк-Калиновська Антоніна
керівник школи
Луць Вітавчитель початкових класів >>>
Луць Віта
вчитель початкових класів
"Сучасні технології + творча діяльність+ співпраця" - це формула успішності учня!"
Віта закінчила Лебединське педагогічне училище імені А. С. Макаренка, отримавши диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю "Вчитель початкової школи з додатковою кваліфікацією - українська мова та література".
Рівень бакалавра та спеціаліста здобула у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка за спеціальністю "Учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури".
Постійно займається самоосвітою - відвідує семінари, курси з підвищення кваліфікації, приймає участь у вебінарах.Особливу увагу приділяє сучасним методам в початковій школі, зокрема використанню інтерактивних технологій доповненої реальності .
З 2014 року Віта розпочала свою педагогічну діяльність та має досвід з дітьми молодшого шкільного віку, а також індивідуальної роботи з учнями.
В роботі важливим вважає індивідуальний підхід до кожного учня, розвиток ключових компетентностей. Зокрема, зі своїми учнями велику увагу приділяє формуванню емоційного інтелекту.
Використання інновацій на уроках вважає основою в навчанні сучасних дітей.
У вільний час цікавиться сучасною українською літературою, а ще має має творче хобі - танці.
Досліджує нові освітні платформи та додатки. Ділиться знаннями та досвідом з колегами.
Миненко Наталія вчитель початкових класів >>>
Миненко Наталія
вчитель початкових класів
"Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти."
Наталія здобула рівень магістра за спеціальністю "Вчитель початкової школи. Організатор освіти" у Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.
З 2006 року працює з дітьми дошкільного віку та молодшими школярами. На уроках Наталія впроваджує диференційований підхід, використовує практичні методи навчання такі, як гра, дослід, проєктна діяльнісь та інтерактивні методи навчання. Для досягнення високих результатів навчання своїх учнів, багато уваги приділяє індивідуальній роботі. Наталія не зупиняється на досягнутому, завжди відкрита для нового, займається саморозвитком відвідуючи вебінари та курси з педагогіки, а навчившись чомусь новому, одразу ділиться зі своїми учнями, використовуючи нові прийоми на уроках.
У вільний час захоплюється вишивкою картин з бісеру, а також полюбляє мандрувати нашою рідною Україною.
Лічман Вікторія вчитель початкових класів, методист >>>
Лічман Вікторія
вчитель початкових класів, методист
"Душа дитини - це як мозаїка, що складається з багатьох частинок, яку вчитель повинен зібрати в одне ціле"
Моє покликання, потреба душі і мій свідомий вибір - бути вчителем. Я здобула рівень спеціаліст в НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю "вчитель початкових класів і практичний психолог" Пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів з елементами ментальної арифметики та онлайн курси по НУШ.
Педагогічний стаж 5 років, досвід роботи з дітьми з вадами мовлення і особливими освітніми потребами. У вільний час я займаюся саморозвитком, читаю книги і проводжу час зі своєю сім’єю.
Я вважаю, що сучасний учитель не має стояти "над" учнем, а тільки "поряд", підтримуючи, допомагаючи, надихаючи, у тому числі власним прикладом.
Андрощук Алла вчитель мовно-літературного курсу середньої школи>>>
Андрощук Алла
вчитель мовно-літературного курсу середньої школи
"Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий вчитель".
Закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова та здобула рівень бакалавра за спеціальністю "Вчитель початкової школи, практичний психолог" та рівень магістра за спеціальністю "вчитель філологічних дисциплін, учитель зарубіжної літератури" Закінчила курси проєкту "Інтелект України" та НУШ 5-6 класи, цікавлюсь новинками та відвідую тренінги, семінари. Впроваджую на уроках літератури казкотерапію, метод "6 капелюхів мислення", роботу з ШІ та гейміфікую освітній процес за допомогою інтерактивних платформ. Креативимо, проводимо уроки у формі перевернутого навчання, уроки-дискусії та розвиваємо критичне мислення. Маю досвід роботи з молодшими школярами та дітьми середнього, старшого віку.
Завжди ставлюсь до учнів як до рівних, звертаю увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяю кожному прочвляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче.
Люблю подорожувати,влаштовувати екскурсії, цікавлюсь запровадженням трендів в освіті.
У вільний час читаю та малюю.
Полубенцева Марія вчитель іноземних мов >>>
Полубенцева Марія
вчитель іноземних мов
"Для того, щоб бути гарним вчителем, потрібно любити те, чому навчаєш і того, кого навчаєш"
Марія здобула ступінь спеціаліста в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.О.Короленко та здобула кваліфікацію вчителя англійської мови. Ступінь бакалавра отримала в Київському міському педагогічному університеті імені Б. Д. Грінченка.
З 2009 року працює у сфері освіти. Має досвід викладання англійської мови вже більше 14-ти років як репетитор для дітей та дорослих, робота з групами, а також робота в державних закладах освіти.
На своїх уроках головною метою є створення сприятливої атмосфери в класі, щоб учні без страху могли виражати свої думки і точку зору на англійській мові. А також навчити кожну дитину вірити в себе, відчувати, що вона може все, що вона успішна, особливо в англійській мові... Марія завжди відкрита до нового, до розвитку, а також застосовує сучасні технології на уроках.
У вільний час Марія захоплюється виготовленням смаколиків, психологією та танцями.
Краснопольська Любов Заступник керівника з навчально-виховної роботи, вчитель хімії та біології >>>
Краснопольська Любов
Заступник керівника з навчально-виховної роботи, вчитель хімії та біології
"Навчання і розвиток не закінчується ніколи, адже діти постійно вчать чомусь новому".
Здобула освіту в Чернігівському національного педагогічному університету імені Т.Г.Шевченка отримавши ступінь спеціаліста за спеціальністю “ Вчитель біології та хімії".
Цікавиться психологією, сучасними методами виховання та навчання. Для розвитку та самовдосконалення відвідує онлайн семінари, тренінги та займається самоосвітою, слідкує за дослідженнями сучасних психологів та педагогів.
З 2014 року Любов працює з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. На уроках мотивує та заохочує дітей до вивчення природничих наук. Ідеї для цікавих уроків не закінчуються ніколи. Уроки на природі, досліди, експерименти, творчі проєкти - не цікаво на її уроках не буває!
Дозвілля проводить спілкуючись з друзями, за переглядом фільмів та науково-популярних програм.
Василевський Дмитровчитель інформатики та вчитель додаткових занять >>>
Василевський Дмитро
вчитель інформатики та вчитель додаткових занять
"Найголовніше в роботі - зберегти індивідуальність та ініціативність кожного учня, виховати лідерів. Зберегти фізичне та психічне здоров’я учнів".
Як вчитель інформатики звичайно цікавиться новітніми технологіями, також сучасними напрямками в психології та фотографії. Мотивація працювати вчителем неймовірна, адже Дмитро прагне, щоб його учні отримали найкращі знання та вміння.
Своїх учнів на уроках інформатики навчає не тільки вірно виконувати завдання, а й створювати, представляти та захищати власні проєкти, правильно подавати інформацію.
Також викладає шахи, і впевнений - дуже важливо не тільки навчити учнів грати, а розвинути розумові здібності, логічне мислення, увагу та пам’ять
Мартиненко Юліявчитель акторської майстерності >>>
Мартиненко Юлія
вчитель акторської майстерності
"Я не тільки навчаю дітей, я ще й багато чому вчусь у них. Всі особливі. У кожної людини(дитини) є своя родзинка, важливо знайти її ще у юному віці і використати у подальшому житті".
Юлія здобула рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Актор драматичного театру та кіно» та «Вокаліст-соліст, вчитель фахових дисциплін». Відвідує різноманітні майстер-класи від видатних акторів України та тренінги. Вивчала техніки біомеханіки за В.Е. Меєргольдом.
За плечима у Юлії багато ютуб-проектів, телевізійних зйомок та театральних вистав. Її життя - це екран камери. У якому вона не тільки актор, а ще й режисер. На заняттях Юлія з учнями розвиває пластику, міміку, працює над удосконаленням дикції, правильним дихання та гарною вимовою. Також знайомить дітей з правилам роботи на камеру і специфікою професії. «Акторська майстерність потрібна абсолютно всім, адже у наш час дуже важливо вміти правильно, гарно говорити, контролювати емоції, бути впевненим у собі та своєму тілі».
У вільний час Юлія полюбляє займатися відеомонтажем та обробкою фотографій. Обожнює подорожувати і милуватися природою.
Мартиненко Вячеслав вчитель музичного мистецтва >>>
Мартиненко Вячеслав
вчитель музичного мистецтва
"Впевнений, що музика та музичне мистецтво допомагає дітям у розвитку емоційного та ментального інтелекту. Музика наповнює щирими емоціями та допомагає розкрити талант дитини".
Закінчив Харківську спеціалізовану музичну школу - інтернат на вокально-хоровому відділі.Середню-спеціальну освіту отримав у Харьківському Вищому Коледжі мистецтв, після чого здобув рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв зі спеціальності диригент,вокаліст та вчитель фахових дисциплін.
Лауреат міжнародних вокальних фестивалів. На уроках музики працює над розвитоком вокальних даних, музичного слуху, та відчуттям ритму.А також надихає на любов до музики і мистецтва: «Через спів людина(дитина) може виразити емоції , почуття й переживання, та може змалювати навколишній світ».
У вільний час захоплюється кулінарією та кіберспортом
Дмитро Вавровський вчитель образотворчого мистецтва >>>
Дмитро Вавровський
вчитель образотворчого мистецтва
Дмитро Вавровський спеціалізується на викладанні живопису, графіки та курсу сучасного мистецтва для дорослих і дітей. Отримав ступінь магістра в Інституті мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка та має 10-річний педагогічний досвід.
Художник, учасник багатьох художніх проектів, виставок та фестивалей.
Протягом двох років працював вчительем-волонтером у дитячому відділенні Національного інституту раку. Наразі, викладає у Totosha High Minds School та не полишає приватну художню практику
Творче кредо - художник від НЕхудожника відрізняється лише сміливістю. Кредо вчительа - навчаю так, як мене не вчили
Ваша дитина полюбляє малювати та відчуває колір? Чудово! Адже, чим більше відтінків - тим гарніший живопис. Світло і тінь додають об'єму та реалістичності будь якому зображенню. Тепер треба тільки навчитися розуміти "чому", "де" і "чому саме там" ??
Людське око розрізняє більше 1 мільйона кольорів. Спробуйте їх відчути, та не бійтеся покласти перший мазок! Адже, художник від НЕхудожника відрізняється лише сміливістю, пам’ятаєте?
Заняття починається з бесіди, цікавих фактів по темі.вчитель малює перед учнями на дошці або мольберті, крок за кроком, пояснюючи закони та правила образотворчого мистецтва на прикладі даної теми.
Довга Крістінавчитель початкових класів >>>
Довга Крістіна
вчитель початкових класів
Крістіна здобула рівень бакалавра за спеціальністю «Вчитель-логопед. Вчитель початкових класів та дітей з тяжкими порушеннями мовлення» в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
У 2023 році здобула ступінь магістра «Вчитель логопед».
З 2021 року працює з дітьми дошкільного віку та молодшими школярами. Має досвід роботи в логопедичних центрах, центрах розвитку, працювала асистентом вчителя в початковій школі.
Наявна практика роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра, з дитячим церебральним паралічем, з тяжкими порушеннями мовлення тощо.
На кожному уроці Крістіна приділяє увагу якісному засвоєнню знань з кожної теми та розвиває в учнів необхідні навички для самостійного виконання завдання на високому рівні. Крістіна знаходиться у постійному розвитку та поглибленні своїх знань, відвідуючи різноманітні майстер-класи, супервізії, вебінари та онлайн-курси. Має розробленні методики з дисграфії, які завжди впроваджує на своїх уроках.
У вільний час захоплюється вивченням сучасної української поезії та пізнанням таємниць свого рідного Києва.
Шатько Єгор вчитель додаткових занять, тренер з джиу-джитсу >>>
Шатько Єгор
вчитель додаткових занять, тренер з джиу-джитсу
Засядько Тарас вчитель додаткових занять, тренер з танців >>>
Засядько Тарас
вчитель додаткових занять, тренер з танців
Кабанець Наталія організатор харчування >>>
Кабанець Наталія
організатор харчування
Федотова Світлана вчитель німецької мови >>>
Федотова Світлана
вчитель німецької мови
Вивчати іноземну мову потрiбно не тільки для того, щоб бути освіченою людиною, але i для того, щоб краще пiзнати свою власну. Ця думка належить Йоганну Вольфгангу Гьоте, видатному нiмецькому письменниковi. Це дiйсно так.
Для вчителя, який викладає мову, дуже важливим є навчити дiтей спілкуватися, висловлювати своо думку, підбираючи для цього відповідний мовний матерiал. Toмy уpоки розвитку звʼязаного мовлення вважаю необхідним для дiтей на yсix етапax навчання рідній мові.
Шпак Катеринавчитель англійської мови >>>
Шпак Катерина
вчитель англійської мови
Найголовніше в роботі для мене, як для вчителя англійської, щоб діти полюбили мову, щоб вона стала для них другою основною мовою у житті і отримані знання у школі супроводжували моїх учнів протягом всього життя, бо знати багато мов, то значить мати багато ключів від одного замка. Мої головні, щоденні задачі:
щоб учні знайшли у своєму вчительі друга та наставника, який завжди прийде на поміч та підставить плече підтримки, пояснить, повторить, допоможе.
Та створювати сучасні і цікаві заняття, в яких практика займає завжди вагому частину.
Біла-Грошко Оксанавчитель фізкультури >>>
Біла-Грошко Оксана
вчитель фізкультури
ля мене головне - любити свого учня всяким: талановитим, спортивним, веселим, сумним, спокійним чи непосидючим. Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень - це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним. Подарувати дітям радість і любов. І тоді ти станеш для них добрим чарівником.
Життєве кредо: "Власним прикладом привчаю дітей до здорового та активного способу життя!"
Моя мета - закохати дітей у спорт. Вважаю, що спорт - це найкраща звичка яку потрібно розвивати з дитинства.
Неодноразова призерка всеукраїнських та міжнародних змагань з легкої атлетики. Діючий тренер з легкої атлетики.
Леонтьєва Олександраадміністратор >>>
Леонтьєва Олександра
адміністратор
Найголовніше в роботі:
"Створити в школі атмосферу, яка сприяє комфортному перебуванню в школі дітей, батьків та персоналу."
Цікавлюсь сучасними напрямами в дизайні інтер'єрів, мистецтві та інноваційних технологіях.
Грицай Ірина вчитель математики та фізики >>>
Грицай Ірина
вчитель математики та фізики
Життєве кредо : "Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!"
Мої професійні орієнтири:
- пояснити складні речі простою мовою;
- закохувати своїх учнів в математику так, як закохана в неї я сама;
- навчити бути з царицею наук на "ти";
- іти в ногу з часом;
- вчитися постійно, щоб не відчути себе викинутою за борт сучасного життя;
- спрямовувати свою працю у русло постійного творчого пошуку.
Бути вчителем, значить не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина — це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань.
Ігнатенко Юлія
психолог
«Сприятливий емоційний та психічний фон у дитинстві – ключовий елемент будови щасливої та життєрадісної особистості"
Як фахівець, Юлія постійно навчається та вдосконалює свої навички в професійній діяльності. Закінчила університет імені Бориса Грінченка та здобула рівень бакалавра за спеціальністю «Практична психологія» та рівень магістра за спеціальністю «Екстремальна та кризова психологія».
Відвідує різноманітні курси, такі як: «Соціальні та емоційні компетентності XXI століття», «Психосоціальна підтримка дітям», «Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами» та інші.
В своїй роботі ставить перед собою завдання розвивати навички саморегуляції та емоційного інтелекту в дітей, надаючи їм засоби для ефективного управління власними емоціями. Головною метою є сприяти розвитку дітей, допомагаючи їм знаходити конструктивні рішення в різних ситуаціях, а також формувати позитивне ставлення до життя.
Свій вільний час проводить у колі сім’ї та друзів.
Ващенок Тетяна вчитель історії >>>
Ващенок Тетяна
вчитель історії
Причепій Юлія вчитель групи продовженого дня >>>
Причепій Юлія
вчитель групи продовженого дня
Волощук Любов вчитель нульового класу >>>
Волощук Любов
вчитель нульового класу
Кожна дитина особлива, по-своєму неповторна й обдарована.
Звернення до її найкращих почуттів обов'язково матиме успіх і знайде відгук у дитячих серцях.
Дати дітям відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття власної гідності - ось моє найперше завдання, бо успіх у навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію для боротьби з труднощами, бажання вчитися.
Саме тому, основною метою моєї діяльності є створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху , усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.
У своїй роботі застосовую педагогічну технологію "Створення ситуації успіху" для розвитку особистості дитини, надання можливості кожній дитині відчути радість від бажання та вміння вчитися усвідомлення своїх здібностей, дати відчути радість від здолання труднощів, переконати, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно докласти зусиль.
І успіх буде еквівалентним витраченим зусиллям.
Для підвищення своєї професійної діяльності активно прослуховую курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів.
У вільний час займаюся створенням творчих робіт.
Ачкасова Віолетта вчитель англійської мови >>>
Ачкасова Віолетта
вчитель англійської мови
Колесникова Марія вчитель гуртка театралізації та драми >>>
Колесникова Марія
вчитель гуртка театралізації та драми
Смотилевич Оксана вчитель-асистент 1 класу >>>
Смотилевич Оксана
вчитель-асистент 1 класу
Куліш Ольга вчитель початкових класів, вчитель мовно-літературного курсу >>>
Куліш Ольга
вчитель початкових класів, вчитель мовно-літературного курсу
Калашник Марина вчитель англійської мови >>>
Калашник Марина
вчитель англійської мови
Лизогуб Вікторія лікар школи >>>
Лизогуб Вікторія
лікар школи
Костеж Сергій вчитель додаткових занять, керівник гуртка "Історія України та світу" >>>
Костеж Сергій
вчитель додаткових занять, керівник гуртка "Історія України та світу"
Купріян Альона адміністратор >>>
Купріян Альона
адміністратор
Бабіна Кристина асистент вчителя >>>
Бабіна Кристина
асистент вчителя
Родакова Ольга вчитель образотворчого мистецтва >>>
Родакова Ольга
вчитель образотворчого мистецтва
Шумейко Ольга вчитель біології >>>
Шумейко Ольга
вчитель біології
Шилюк Христина вчитель географії >>>
Шилюк Христина
вчитель географії
Тарєльнік Марія вчитель початкових класів >>>
Тарєльнік Марія
вчитель початкових класів
Григоренко Микитавчитель фізкультури >>>
Григоренко Микита
вчитель фізкультури
Вієйра Ребелу Ніколаувчитель фізкультури >>>
Вієйра Ребелу Ніколау
вчитель фізкультури