Татьяна Сорокина
основатель и руководитель сети детских учреждений "Тотоша"
Окончила Киевский государственный университет им. Т. Шевченко по специальности «Химик, педагог».
Педагогический стаж более 10 лет.
Основала 4 сада и начальную школу «Тотоша».
основатель и руководитель сети детских учреждений "Тотоша"
Александра Кучер
Руководитель 2 садиков сети «Тотоша», заместитель руководителя сети по маркетингу и идейный вдохновитель сети.
«Образование – это самое мощное оружие, которым Вы можете воспользоваться, чтобы изменить мир». Нельсон Мандела
Работаю в сфере дошкольного образования уже более 8 лет.
Обучалась методикам работы с детьми от 8 месяцев до 6 лет у лучших специалистов Украины и зарубежья: Шалмы Амонашвили, Юлии Шевченко (методика Монтессори), Виктории Вьюник, Эры Симиной.
Работала педагогом раннего развития и творчества.
Более 7 лет веду популярный блог (более 70 000 просмотров в месяц) о развитии детей «Расти умным!» (grow-clever.com). Создала цикл тематических комплектов для занятий с детьми.
Иллюстрировала известный и любимый многими родителями «Яркий дневник» Ирины Негован.
Посетила более 20 детских садов Финляндии, Германии, Польши и Чехии с целью перенять успешный опыт зарубежных коллег.
Являюсь разработчиком дизайна и функционала фанерной мебели сети «Тотоша».
Мама двух прекрасных девочек, которые с 8 месяцев посещали занятия в Тотоше, окончили детский сад Тотоша и сейчас учатся в TotoshaSchool.
В свободное время занимаюсь фотосъёмкой и ретушью, посещаю различные мероприятия (выставки, семинары, тренинги, конференции, фестивали), гуляю с семьёй и друзьями по городу, играю в настольные игры, катаюсь на роликах, читаю книги.
руководитель отдела маркетинга и PR
Ольга Лымарь
заместитель директора по административной части
"Робота відбере значну частину вашого життя, і єдиний спосіб отримувати від життя задоволення – вірити, що ви робите гарну роботу. А єдиний спосіб робити щось добре – це по-справжньому любити те, чим ви займаєтеся“. Стів Джобс.
Ольга за освітою магістр психології, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури. У сфері дошкільної освіти працює з 2008 року. За цей час працювала вихователем, педагогом раннього розвитку, педагогом підготовки до школи, адміністратором клубу. З 2016 року активно навчається управлінню та бізнесу. В Тотоші відповідає за оперативне управління компанією, клієнтський сервіс та роботу з новими клієнтами.
Заміжня, виховує двох дітей.
У вільний час Ольга читає книги, випікає торти, катається на велосипеді.
заместитель директора по административной части
Ирина Лифанова
Директор школи
Вірити в себе і любити справу, якою займаєшся. А кожну перешкоду та труднощі сприймати як новий досвід.
Підтримує сучасні освітні методики, організовує простір для гармонійного навчання та розвитку дітей. Залучає до роботи активних та креативних педагогів.
Вважає, що саме зміни в освіті, починаючи з початкової школи, можуть сприяти позитивним змінам в суспільстві та країні.
Освіта: 2009 рік – спеціаліст з української філології, викладач української мови та літератури, Донецький національний університет
• 2014 рік – вихователь дітей дошкільного віку, Донецький педагогічний коледж
Досвід роботи:
• 08.2008 - 11.2011 – вихователь ДНЗ №264 м. Донецьк
• 11.2011 - 11.2014 – методист з дошкільної освіти управління освіти Петровського району м. Донецька
• 03.2015 - 12.2017 – вихователь-методист ДНЗ №160 Дарницького району м. Києва
Має Першу кваліфікаційну категорію методиста з дошкільної освіти (2015 рік)
З січня 2017 року працює в Тотоші.
директор школы "Totosha High Minds School"
Катерина Виничук
руководитель отдела продаж
Окончила Тульский государственный педагогический университет им. Л. Н. Толстого
по специальности филология, преподаватель русского языка и литературы.
С 2005 по 2010 г. работала в специализированной школе для глухих и слабослышащих детей.
С 2015 г. по настоящее время работает администратором в талант-клубе «Тотоша».
Замужем, воспитывает дочь.
руководитель отдела продаж
Татьяна Слива
администратор Английского садика "Тотоша"
"Не бійся не змогти, бійся не спробувати".
Отримала педагогічну освіту в Арзамаському Державному Педагогічному Інституті за спеціальністю «вчитель початкових класів».
Має талант знаходити спільну мову з дітьми та їхніми батьками. Із задоволенням допомагає діткам швидко та легко адаптуватись до дитячого садочка.
У вільний час обожнює відвідувати психологічні тренінги та семінари, а також подорожувати різними країнами із своїми доньками.
администратор Английского садика "Тотоша"
Надежда Устич
педагог английского языка
Закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. За спеціальністю - Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
У цьому ж році вивчала програму навчання англійської мови дітей дошкільного віку та молодшої школи, на семінарах В. Міщерякової «I love English».
Була учасником міжнародної програми обміну в США. Під час програми навчалась на курсі «English for speakers of other languages», та здобула сертифікат за рівнем Advanced.
Має 4-х річний досвід викладання діткам, як приватний репетитор, та як викладач групових занять мережі «Тотоша».
Обожнює свою професію та отримує велике задоволення від взаємодії з дітками, створення занять, та від процесу їх навчання. Для Наді дуже важливо виховувати у дітях любов до предмету, показувати, що англійська це легко та цікаво. Діти - її головне джерело натхнення
педагог английского языка
Антонина Слободянюк-Калиновская
Антонина Слободянюк-Калиновская
Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель 4 класу
"Найкращий той день, який починається зі щирих обіймів твоїх учнів. Кожна дитина - сонце, дай можливість їй світити яскраво."
Антоніна здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Б. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Учитель початкової школи, викладач педагогіки, вчитель англійської мови».
Постійно відвідує тренінги, вебінари та семінари з педагогіки та психології. Цікавиться нейробіологією, корекційною педагогікою та сучасними методами в початковій освіті. Антоніна з 2011 року працює в сфері освіти та має досвід роботи з дітьми дошкільного віку, молодшими школярами, дітьми з вадами мовлення та особливими освітніми потребами. Разом зі своїми учнями вона працює над розвитком 4К навичок, емоційного інтелекту, самостійності та лідерських якостей. Відкрита до інновацій, застосовує сучасні технології та підходи в своїй діяльності, впроваджує засади STEM освіти. Завжди готова поділитися своїми знаннями не лише з учнями, а й з колегами.
"Не бійтеся робити помилки, адже помиляються всі, а аналіз помилок та правильні висновки, допоможуть уникати таких помилок в майбутньому."
У вільний час Антоніна захоплюється виготовленням handmade іграшок, а також полюбляє читати книжки за філіжанкою кави.
учитель 4 класса, методист
Татьяна Процько
Учитель 2А класса
"Найкращий учитель для дитини той, хто духовно спілкується з нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого вихованця, і слово в його устах стає могутнім знаряддям впливу на особистість, яка розвивається". В. О. Сухомлинський
Тетяна закінчила Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, має повну вищу освіту за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання та основи інформатики».
Пройшла курси підвищення кваліфікації вихователів в ІППО імені Б.Грінченка, курси по підготовці педагогів раннього розвитку «Ранній старт» та «Ранній розвиток», програму семінару «Рецепт «Смачного» заняття» В.О.В’юнник;
Брала участь у конференціях за темами: «Критичне мислення. Починаємо з дошкільнят!», «Підготовка до школи у стилі НУШ», «Підготовка дитини до 1 класу НУШ».
У Тетяни 7 років педагогічного стажу. В своїй професії опановує та впроваджує критичне мислення, працює над розвитком творчих здібностей дітей дошкільного віку.
Бути вихователем, для Тетяни, це не просто професія, це маленький початок великого шляху кожної дитини. Тому, віддавати себе вихованцям, знаходити радість у щоденному спілкуванні з ними, розуміти їх, вірити і знати, що кожен з дітей особливий та неповторний – основна складова педагога.
У вільний час Тетяна займається бігом, різними видами декоративно-прикладного мистецтва, читає наукову та художню літературу, любить подорожувати.
учитель 2А класса
Олена Фроловська
помічник
Лозунг: «В нашій школі має бути комфортно всім».
Принцип: все, що робиш - роби добре. Чистота має бути всюди та у всьому.
Підхід до дітей: кожна дитина – особистість, яка потребує до себе щирої уваги, розуміння та інтересу.
Закінчила КПІ у 1989 році за спеціальністю «Інженер системотехнік».
Має 4 дітей.
Займається рукоділлям: в’язання, шиття, декор.
помощник
Юлія Месеча
вихователь
"Учитель, який передає дитині лише знання, – це ремісник; той, хто виховує характер, – справжній митець у своїй справі. Кожен учитель мусить сам постійно себе виховувати. Він має бути мудрим філософом у своїй громаді, мусить мати не лише професійну, а й загальну широку освіту".Софія Русова
Юлія закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка, здобула ступінь бакалавра за напрямом підготовки "Дошкільна освіта", за фахом "вихователь дітей дошкільного віку". Опанувала програму семінару-практикуму «Навчи мене читати» В.О.В’юнник.
У Юлії 3 роки педагогічного стажу. У своїй професії використовує особистісно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу. Багато уваги приділяє розвитку активного мовлення дітей. Як вихователь сприяє розвитку творчих здібностей вихованців. Досягла вагомих результатів у розвитку пізнавальної активності дітей і вихованні у них самостійності.
У вільний час Юлія займається спортом, читає наукову та художню літературу, займається різними видами декоративно-прикладного мистецтва.
воспитатель
Ірина Дредітова
помічник вихователя
«Щоб досягти успіху потрібно рости і розвиватися».
Ірина за освітою поліграфіст.
Любить подорожувати.
помощник воспитателя
Лариса Крадьонова
вихователь, педагог підготовки до школи
Професійне кредо: "Вчителями повинні бути люди чесні, діяльні та працьовиті. Не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити".
За освітою Лариса філолог, викладач української мови і літератури. Вищу освіту здобула в НПУ ім. М. Драгоманова, пройшла курс навчання практичної психології та соціальної роботи "Психогенез", навчання в центрі " Маленький принц" - системно-феменологічний підхід до розвитку дітей. У Лариси 19 років педагогічного стажу.
Любов до дітей, уважність до деталей, пунктуальність та оптимізм – її особисті якості. Лариса вважає, що головне досягнення вчителя – це успіхи його учнів, а тому оволодіння передовим педагогічним досвідом та його аналіз знаходиться на першому плані.
У вільний час Лариса займається вивченням іноземних мов.
воспитатель, педагог подготовки к школе
Мартиненко Вячеслав
Вчитель музичного мистецтва
Впевнений, що музика та музичне мистецтво допомагає дітям у розвитку емоційного та ментального інтелекту.
Музика наповнює щирими емоціями та допомагає розкрити талант дитини. Закінчив Харківську спеціалізовану музичну школу - інтернат на вокально-хоровому відділі.Середню-спеціальну освіту отримав у Харьківському Вищому Коледжі мистецтв, після чого здобув рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв зі спеціальності диригент,вокаліст та викладач фахових дисциплін. Лауреат міжнародних вокальних фестивалів.
На уроках музики працює над розвитоком вокальних даних, музичного слуху, та відчуттям ритму.А також надихає на любов до музики і мистецтва: «Через спів людина(дитина) може виразити емоції , почуття й переживання, та може змалювати навколишній світ» У вільний час захоплюється кулінарією та кіберспортом
учитель музыкального искусства
Комова Юлія
Вчитель акторської майстерності
Я не тільки навчаю дітей, я ще й багато чому вчусь у них.
Всі особливі. У кожної людини(дитини) є своя родзинка, важливо знайти її ще у юному віці і використати у подальшому житті.
Юлія здобула рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв за спеціальністю «Актор драматичного театру та кіно» та «Вокаліст-соліст, викладач фахових дисциплін».
Відвідує різноманітні майстер-класи від видатних акторів України та тренінги. Вивчала техніки біомеханіки за В.Е. Меєргольдом. За плечима у Юлії багато ютуб-проектів, телевізійних зйомок та театральних вистав.
Її життя - це екран камери. У якому вона не тільки актор, а ще й режисер.
На заняттях Юлія з учнями розвиває пластику, міміку, працює над удосконаленням дикції, правильним дихання та гарною вимовою. Також знайомить дітей з правилам роботи на камеру і специфікою професії.
«Акторська майстерність потрібна абсолютно всім, адже у наш час дуже важливо вміти правильно, гарно говорити, контролювати емоції, бути впевненим у собі та своєму тілі».
У вільний час Юлія полюбляє займатися відеомонтажем та обробкою фотографій. Обожнює подорожувати і милуватися природою.
Учитель актерского искусства
Бондаренко Жанна
Вчитель 0 класу
Жанна здобула освітній рівень магістра у Черкаському державному технологічному університеті за спеціальністю «Філологія (англійська мова)».
Має 1 рік досвіду роботи вчителем англійської мови у початковій школі та досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
У вільний час Жанна бере участь у різних семінарах та вебінарах які стосуються педагогіки та психології, захоплюється малюванням, а також обожнює читати книги.
У вільний час любить читати Ірвина Ялома, Карен Хорні та Карла Юнга.
учитель 0 класса
Євстафієва Наталя
Помічник 0 класу
Здобула освіту бакалавра " соціальний педагог та практичний психолог у закладах освіти" у Ніжинському Державному університеті імені Миколи Гоголя. Я працюю зовсім не довго, але вже встигла відчути радісну і домашню атмосферу колективу у школі. Дуже люблю відвідувати художні виставки та мандрувати. Також обожнюю читати і колекціоную книги. Девіз мого дозвілля це- не важливо що ти робиш у вільний час головне всією родиною.
помощник 0 класса
Лічман Вікторія
Вчитель 2Б класу
Душа дитини - це як мозаїка, що складається з багатьох частинок, яку вчитель повинен зібрати в одне ціле.
Моє покликання, потреба душі і мій свідомий вибір - бути вчителем.
Я здобула рівень спеціаліст в НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю «вчитель початкових класів і практичний психолог»
Пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів з елементами ментальної арифметики та онлайн курси по НУШ.
Педагогічний стаж 5 років, досвід роботи з дітьми з вадами мовлення і особливими освітніми потребами.
У вільний час я займаюся саморозвитком, читаю книги і проводжу час зі своєю сім’єю.
Я вважаю, що сучасний учитель не має стояти «над» учнем, а тільки «поряд», підтримуючи, допомагаючи, надихаючи, у тому числі власним прикладом.
учитель 2Б класса
Венгер Оксана
Вчитель 3 класу
Педагогічне кредо:
Бути вчителем- це відчувати свою відповідальність.
Пишатися перемогою, здобутою учнями
Усвідомлювати, що , кладучи свою цеглу, ти допомагаєш будувати світ.
Антуан де Сент – Екзюпері
Освіта: Вища
Закінчила: Донецький інститут соціальної освіти.
Спеціальність за дипломом: Вчитель початкових класів
Педагогічний стаж роботи: 19 років .
Категорія: Спеціаліст І категорії
Педагогічне стажування за напрямками:
- "Заступник директора з навчально-виховної роботи", "Початкові класи"
- Онлайн-курс для вчителів початкової школи
- Упровадження нового Державного стандарту початкової освіти
У своїй педагогічній діяльності використовує різні інноваційні форми роботи та технології, які допомагають зробити навчальні заняття більш цікавими, сучасними та доступними для учнів. Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули
М.Ебнер-Ешенбах
учитель 3 класса

Малойван Кристина
Практичний художник, ілюстратор дитячих книжок. Цінує у своїй рофесії можливість ділитись знаннями. Закінчила ДХСШ імені Тараса Григоровича Шевченко та КПІ імені І. І. Сікорського видавничо -поліграфічний факультет.учитель творчества
Гайдай Юлія
"Правильно навчає той - хто навчає цікаво."
Освіта: Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Факультет: Іноземна Філологія
Спеціальність: Вчитель англійської, французьської мови та літератури
Юлія має 6 років стажу викладання в дошкільних закладах освіти. Постійно розвивається та навчається, відвідує різноманітні семінари та тренінги. За період роботи в мережі «Тотоша» нею було відкрито наступні студії: «Лего-конструювання», «Термомозаїка», «English club”.
ЖИТТЄВЕ КРЕДО “Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява. Візьми усмішку і подаруй її тому, хто її потребує. Візьми доброту і дай її тому, хто сам не вміє віддавати. Візьми віру і віддай її кожному, хто немає її. Візьми любов і неси її світові”
Моя педагогічна філософія “Дитина не може чекати щастя, вона нетерпляча. Вона хоче і повинна бути щасливою сьогодні, зараз і завжди!!! І який же я педагог, якщо кожна секунда спілкування зі мною не робить її щасливою і радісною, і, звичайно ж, розумною і досвідченою”
Преподаватель английского языка и LEGO-конструирования
Вікторія Кобзіна
Вихователь, адміністратор, педагог підготовки до школи
У 2013 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і отримала повну вищу освіту за спеціальністю " Початкова освіта " та здобула кваліфікацію викладача педагогіки і методик початкової освіти. Вчителя початкової школи. Практичного психолога.
З 2016 року впроваджувала методику економічного виховання дітей ( гурток "Країна економіки").
З 2017 року була керівником гуртка "Природолюб" (гурток з екологічного виховання).
У 2018 році пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації вихователів ЗДО, присвоєна друга кваліфікаційна категорія.
Стаж роботи вихователем - 8 років.
Загальний стаж роботи з дітьми - більше 10 років.
Педагогічне кредо: «Щасливе, усміхнене обличчя дитини в садочку – найвища оцінка діяльності вихователя»
воспитатель администратор, педагог подготовки к школе
Олена Анацька
Вихователь, логопед, викладач музичного мистецтва
Закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди за спеціальністю дошкільна освіта (логопедія), організатор дошкільного освіти, вихователь дітей дошкільного віку, логопед дошкільних закладів. Також має музичну освіту.
Брала участь у сорок дев’ятій тематичній виставці ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття » за темою «Здоров’язбережувальний освітній простір – основа становлення соціально активної особистості» - грудень 2017р;
Отримала диплом переможця районного етапу конкурсу «Кращий вихователь Харківщини» у 2018 р.
2016 р. – сертифікат «Методика гармонійного розвитку дитини в сучасних книгах»;
2016 р. – сертифікат «Мотивація навчання через мультимедійні ігрові вправи»;
2017р – сертифікат «Метод ребус» - як навчити дитину читати».
2018р. – взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі
«Технології розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи» з презентацією програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» за 24-годинною програмою навчання. 11-13 квітня 2018 р. м. Київ
2018р. – сертифікат засвідчує, що я пройшла курс навчання за програмою: «Чудовий світ танцю для дошкільнят» м. Харків в обсязі 72 годин
2018р. – сертифікат засвідчую, що я пройшла курс навчання за програмою: «Основи дитячої хореографії» м. Харків в обсязі 72 годин
2019р. – взяла участь у семінарі «Фонетико – фонематичний недорозвиток мовлення» (10 академічних годин) м. Київ
У вільний час полюбляє займатися спортом та творчістю. Одружена, має сина. .
воспитатель, логопед, преподаватель музыкального искусства
Ольга Гостева
воспитатель и преподаватель английского языка
воспитатель и преподаватель английского языка