Тетяна Сорокіна
засновник та керівник мережі дитячих закладів "Тотоша"
Окончила Киевский государственный университет им. Т. Шевченко по специальности «Химик, педагог».
Педагогический стаж более 10 лет.
Основала 4 сада и начальную школу «Тотоша».
засновник та керівник мережі дитячих закладів "Тотоша"
Олександра Кучер
Руководитель 2 садиков сети «Тотоша», заместитель руководителя сети по маркетингу и идейный вдохновитель сети.
«Образование – это самое мощное оружие, которым Вы можете воспользоваться, чтобы изменить мир». Нельсон Мандела
Работаю в сфере дошкольного образования уже более 8 лет.
Обучалась методикам работы с детьми от 8 месяцев до 6 лет у лучших специалистов Украины и зарубежья: Шалмы Амонашвили, Юлии Шевченко (методика Монтессори), Виктории Вьюник, Эры Симиной.
Работала педагогом раннего развития и творчества.
Более 7 лет веду популярный блог (более 70 000 просмотров в месяц) о развитии детей «Расти умным!» (grow-clever.com). Создала цикл тематических комплектов для занятий с детьми.
Иллюстрировала известный и любимый многими родителями «Яркий дневник» Ирины Негован.
Посетила более 20 детских садов Финляндии, Германии, Польши и Чехии с целью перенять успешный опыт зарубежных коллег.
Являюсь разработчиком дизайна и функционала фанерной мебели сети «Тотоша».
Мама двух прекрасных девочек, которые с 8 месяцев посещали занятия в Тотоше, окончили детский сад Тотоша и сейчас учатся в TotoshaSchool.
В свободное время занимаюсь фотосъёмкой и ретушью, посещаю различные мероприятия (выставки, семинары, тренинги, конференции, фестивали), гуляю с семьёй и друзьями по городу, играю в настольные игры, катаюсь на роликах, читаю книги.
керівник відділу маркетингу і PR
Ольга Лимар
директор англійського садочку
"Робота відбере значну частину вашого життя, і єдиний спосіб отримувати від життя задоволення – вірити, що ви робите гарну роботу. А єдиний спосіб робити щось добре – це по-справжньому любити те, чим ви займаєтеся “. Стів Джобс.
Ольга за освітою магістр психології, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури. У сфері дошкільної освіти працює з 2008 року. За цей час працювала вихователем, педагогом раннього розвитку, педагогом підготовки до школи, адміністратором клубу. З 2016 року активно навчається управлінню та бізнесу. В Тотоші відповідає за оперативне управління компанією, клієнтський сервіс та роботу з новими клієнтами.
Заміжня, виховує двох дітей.
У вільний час Ольга читає книги, випікає торти, катається на велосипеді.
директор англійського садочку
Ірина Ліфанова
організаційний директор "Totosha High Minds School"
Вірити в себе і любити справу, якою займаєшся. А кожну перешкоду та труднощі сприймати як новий досвід.
Підтримує сучасні освітні методики, організовує простір для гармонійного навчання та розвитку дітей. Залучає до роботи активних та креативних педагогів.
Вважає, що саме зміни в освіті, починаючи з початкової школи, можуть сприяти позитивним змінам в суспільстві та країні.
Освіта: 2009 рік – спеціаліст з української філології, викладач української мови та літератури, Донецький національний університет
• 2014 рік – вихователь дітей дошкільного віку, Донецький педагогічний коледж
Досвід роботи:
• 08.2008 - 11.2011 – вихователь ДНЗ №264 м. Донецьк
• 11.2011 - 11.2014 – методист з дошкільної освіти управління освіти Петровського району м. Донецька
• 03.2015 - 12.2017 – вихователь-методист ДНЗ №160 Дарницького району м. Києва
Має Першу кваліфікаційну категорію методиста з дошкільної освіти (2015 рік)
З січня 2017 року працює в Тотоші.
організаційний директор "Totosha High Minds School"
Антоніна Слободянюк-Калиновська
Антоніна Слободянюк-Калиновська
керівник школи
"Найкращий той день, який починається зі щирих обіймів твоїх учнів. Кожна дитина - сонце, дай можливість їй світити яскраво."
Антоніна здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Б. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю «Учитель початкової школи, викладач педагогіки, вчитель англійської мови».
Постійно відвідує тренінги, вебінари та семінари з педагогіки та психології. Цікавиться нейробіологією, корекційною педагогікою та сучасними методами в початковій освіті. Антоніна з 2011 року працює в сфері освіти та має досвід роботи з дітьми дошкільного віку, молодшими школярами, дітьми з вадами мовлення та особливими освітніми потребами. Разом зі своїми учнями вона працює над розвитком 4К навичок, емоційного інтелекту, самостійності та лідерських якостей. Відкрита до інновацій, застосовує сучасні технології та підходи в своїй діяльності, впроваджує засади STEM освіти. Завжди готова поділитися своїми знаннями не лише з учнями, а й з колегами.
"Не бійтеся робити помилки, адже помиляються всі, а аналіз помилок та правильні висновки, допоможуть уникати таких помилок в майбутньому."
У вільний час Антоніна захоплюється виготовленням handmade іграшок, а також полюбляє читати книжки за філіжанкою кави.
керівник школи
Катерина Виничук
керівник відділу продажу
Окончила Тульский государственный педагогический университет им. Л. Н. Толстого
по специальности филология, преподаватель русского языка и литературы.
С 2005 по 2010 г. работала в специализированной школе для глухих и слабослышащих детей.
С 2015 г. по настоящее время работает администратором в талант-клубе «Тотоша».
Замужем, воспитывает дочь.
керівник відділу продажу
Ірина Дредітова
помічник вихователя
«Щоб досягти успіху потрібно рости і розвиватися».
Ірина за освітою поліграфіст.
Любить подорожувати.
помічник вихователя
Лариса Крадьонова
педагог підготовки до школи
Професійне кредо: "Вчителями повинні бути люди чесні, діяльні та працьовиті. Не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити".
За освітою Лариса філолог, викладач української мови і літератури. Вищу освіту здобула в НПУ ім. М. Драгоманова, пройшла курс навчання практичної психології та соціальної роботи "Психогенез", навчання в центрі " Маленький принц" - системно-феменологічний підхід до розвитку дітей. У Лариси 19 років педагогічного стажу.
Любов до дітей, уважність до деталей, пунктуальність та оптимізм – її особисті якості. Лариса вважає, що головне досягнення вчителя – це успіхи його учнів, а тому оволодіння передовим педагогічним досвідом та його аналіз знаходиться на першому плані.
У вільний час Лариса займається вивченням іноземних мов.
педагог підготовки до школи
Вікторія Кобзіна
Вихователь, адміністратор, педагог підготовки до школи
У 2013 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і отримала повну вищу освіту за спеціальністю " Початкова освіта " та здобула кваліфікацію викладача педагогіки і методик початкової освіти. Вчителя початкової школи. Практичного психолога.
З 2016 року впроваджувала методику економічного виховання дітей ( гурток "Країна економіки").
З 2017 року була керівником гуртка "Природолюб" (гурток з екологічного виховання).
У 2018 році пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації вихователів ЗДО, присвоєна друга кваліфікаційна категорія.
Стаж роботи вихователем - 8 років.
Загальний стаж роботи з дітьми - більше 10 років.
Педагогічне кредо: «Щасливе, усміхнене обличчя дитини в садочку – найвища оцінка діяльності вихователя»
вихователь, адміністратор, педагог підготовки до школи
Олена Анацька
Вихователь, логопед, викладач музичного мистецтва
Закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди за спеціальністю дошкільна освіта (логопедія), організатор дошкільного освіти, вихователь дітей дошкільного віку, логопед дошкільних закладів. Також має музичну освіту.
Брала участь у сорок дев’ятій тематичній виставці ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття » за темою «Здоров’язбережувальний освітній простір – основа становлення соціально активної особистості» - грудень 2017р;
Отримала диплом переможця районного етапу конкурсу «Кращий вихователь Харківщини» у 2018 р.
2016 р. – сертифікат «Методика гармонійного розвитку дитини в сучасних книгах»;
2016 р. – сертифікат «Мотивація навчання через мультимедійні ігрові вправи»;
2017р – сертифікат «Метод ребус» - як навчити дитину читати».
2018р. – взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі
«Технології розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи» з презентацією програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» за 24-годинною програмою навчання. 11-13 квітня 2018 р. м. Київ
2018р. – сертифікат засвідчує, що я пройшла курс навчання за програмою: «Чудовий світ танцю для дошкільнят» м. Харків в обсязі 72 годин
2018р. – сертифікат засвідчую, що я пройшла курс навчання за програмою: «Основи дитячої хореографії» м. Харків в обсязі 72 годин
2019р. – взяла участь у семінарі «Фонетико – фонематичний недорозвиток мовлення» (10 академічних годин) м. Київ
У вільний час полюбляє займатися спортом та творчістю. Одружена, має сина. .
вихователь, логопед, викладач музичного мистецтва
Тетяна Дубас
вихователь, педагог комплексного розвиткувихователь, педагог комплексного розвитку
Інна Захарова
вихователь, педагог комплексного розвиткувихователь, педагог комплексного розвитку
Мартиненко Вячеслав
Вчитель музичного мистецтва
Впевнений, що музика та музичне мистецтво допомагає дітям у розвитку емоційного та ментального інтелекту.
Музика наповнює щирими емоціями та допомагає розкрити талант дитини. Закінчив Харківську спеціалізовану музичну школу - інтернат на вокально-хоровому відділі.Середню-спеціальну освіту отримав у Харьківському Вищому Коледжі мистецтв, після чого здобув рівень бакалавра у Київському національному університеті культури і мистецтв зі спеціальності диригент,вокаліст та викладач фахових дисциплін. Лауреат міжнародних вокальних фестивалів.
На уроках музики працює над розвитоком вокальних даних, музичного слуху, та відчуттям ритму.А також надихає на любов до музики і мистецтва: «Через спів людина(дитина) може виразити емоції , почуття й переживання, та може змалювати навколишній світ» У вільний час захоплюється кулінарією та кіберспортом
Вчитель музичного мистецтва
Лічман Вікторія
вчитель початкових класів, методист
Душа дитини - це як мозаїка, що складається з багатьох частинок, яку вчитель повинен зібрати в одне ціле.
Моє покликання, потреба душі і мій свідомий вибір - бути вчителем.
Я здобула рівень спеціаліст в НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю «вчитель початкових класів і практичний психолог»
Пройшла курси підвищення кваліфікації для вчителів початкових класів з елементами ментальної арифметики та онлайн курси по НУШ.
Педагогічний стаж 5 років, досвід роботи з дітьми з вадами мовлення і особливими освітніми потребами.
У вільний час я займаюся саморозвитком, читаю книги і проводжу час зі своєю сім’єю.
Я вважаю, що сучасний учитель не має стояти «над» учнем, а тільки «поряд», підтримуючи, допомагаючи, надихаючи, у тому числі власним прикладом.
вчитель початкових класів, методист
Луць Віта
вчитель початкових класів
"Сучасні технології + творча діяльність+ співпраця" - це формула успішності учня!"
Віта закінчила Лебединське педагогічне училище імені А. С. Макаренка, отримавши диплом молодшого спеціаліста за спеціальністю " Вчитель початкової школи з додатковою кваліфікацією - українська мова та література".
Рівень бакалавра та спеціаліста здобула у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка за спеціальністю "Учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури".
Постійно займається самоосвітою - відвідує семінари, курси з підвищення кваліфікації, приймає участь у вебінарах.Особливу увагу приділяє сучасним методам в початковій школі, зокрема використанню інтерактивних технологій доповненої реальності .
З 2014 року Віта розпочала свою педагогічну діяльність та має досвід з дітьми молодшого шкільного віку, а також індивідуальної роботи з учнями.
В роботі важливим вважає індивідуальний підхід до кожного учня, розвиток ключових компетентностей. Зокрема, зі своїми учнями велику увагу приділяє формуванню емоційного інтелекту.
Використання інновацій на уроках вважає основою в навчанні сучасних дітей.
У вільний час цікавиться сучасною українською літературою, а ще має має творче хобі - танці.
Досліджує нові освітні платформи та додатки. Ділиться знаннями та досвідом з колегами.
вчитель початкових класів
Миненко Наталія
вчитель початкових класів
"Учитись важко, а учити ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти."
Наталія здобула рівень магістра за спеціальністю "Вчитель початкової школи. Організатор освіти" у Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.
З 2006 року працює з дітьми дошкільного віку та молодшими школярами. На уроках Наталія впроваджує диференційований підхід, використовує практичні методи навчання такі, як гра, дослід, проєктна діяльнісь та інтерактивні методи навчання. Для досягнення високих результатів навчання своїх учнів, багато уваги приділяє індивідуальній роботі. Наталія не зупиняється на досягнутому, завжди відкрита для нового, займається саморозвитком відвідуючи вебінари та курси з педагогіки, а навчившись чомусь новому, одразу ділиться зі своїми учнями, використовуючи нові прийоми на уроках.
У вільний час захоплюється вишивкою картин з бісеру, а також полюбляє мандрувати нашою рідною Україною.
вчитель початкових класів
Андрощук Алла
вчитель мовно-літературного курсу середньої школи
"Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий вчитель".
Закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова та здобула рівень бакалавра за спеціальністю "Вчитель початкової школи, практичний психолог" та рівень магістра за спеціальністю "Викладач філологічних дисциплін, учитель зарубіжної літератури" Закінчила курси проєкту "Інтелект України" та НУШ 5-6 класи, цікавлюсь новинками та відвідую тренінги, семінари. Впроваджую на уроках літератури казкотерапію, метод "6 капелюхів мислення", роботу з ШІ та гейміфікую освітній процес за допомогою інтерактивних платформ. Креативимо, проводимо уроки у формі перевернутого навчання, уроки-дискусії та розвиваємо критичне мислення. Маю досвід роботи з молодшими школярами та дітьми середнього, старшого віку.
Завжди ставлюсь до учнів як до рівних, звертаю увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяю кожному прочвляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче.
Люблю подорожувати,влаштовувати екскурсії, цікавлюсь запровадженням трендів в освіті.
У вільний час читаю та малюю.
вчитель мовно-літературного курсу середньої школи
Полубенцева Марія
вчитель іноземних мов
"Для того, щоб бути гарним вчителем, потрібно любити те, чому навчаєш і того, кого навчаєш"
Марія здобула ступінь спеціаліста в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.О.Короленко та здобула кваліфікацію вчителя англійської мови. Ступінь бакалавра отримала в Київському міському педагогічному університеті імені Б. Д. Грінченка.
З 2009 року працює у сфері освіти. Має досвід викладання англійської мови вже більше 14-ти років як репетитор для дітей та дорослих, робота з групами, а також робота в державних закладах освіти.
На своїх уроках головною метою є створення сприятливої атмосфери в класі, щоб учні без страху могли виражати свої думки і точку зору на англійській мові. А також навчити кожну дитину вірити в себе, відчувати, що вона може все, що вона успішна, особливо в англійській мові... Марія завжди відкрита до нового, до розвитку, а також застосовує сучасні технології на уроках.
У вільний час Марія захоплюється виготовленням смаколиків, психологією та танцями.
вчитель іноземних мов
Краснопольська Любов
заступник керівника з навчально-виховної роботи, викладач природничого курсу середньої школи
"Навчання і розвиток не закінчується ніколи, адже діти постійно вчать чомусь новому".
Здобула освіту в Чернігівському національного педагогічному університету імені Т.Г.Шевченка отримавши ступінь спеціаліста за спеціальністю “ Вчитель біології та хімії".
Цікавиться психологією, сучасними методами виховання та навчання. Для розвитку та самовдосконалення відвідує онлайн семінари, тренінги та займається самоосвітою, слідкує за дослідженнями сучасних психологів та педагогів.
З 2014 року Любов працює з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. На уроках мотивує та заохочує дітей до вивчення природничих наук. Ідеї для цікавих уроків не закінчуються ніколи. Уроки на природі, досліди, експерименти, творчі проєкти - не цікаво на її уроках не буває!
Дозвілля проводить спілкуючись з друзями, за переглядом фільмів та науково-популярних програм.
заступник керівника з навчально-виховної роботи, викладач природничого курсу середньої школи
Василевський Дмитро
вчитель інформатики та викладач додаткових занять
"Найголовніше в роботі - зберегти індивідуальність та ініціативність кожного учня, виховати лідерів. Зберегти фізичне та психічне здоров’я учнів".
Як вчитель інформатики звичайно цікавиться новітніми технологіями, також сучасними напрямками в психології та фотографії. Мотивація працювати вчителем неймовірна, адже Дмитро прагне, щоб його учні отримали найкращі знання та вміння.
Своїх учнів на уроках інформатики навчає не тільки вірно виконувати завдання, а й створювати, представляти та захищати власні проєкти, правильно подавати інформацію.
Також викладає шахи, і впевнений - дуже важливо не тільки навчити учнів грати, а розвинути розумові здібності, логічне мислення, увагу та пам’ять.
вчитель інформатики та викладач додаткових занять
Дмитро Вавровський
вчитель образотворчого мистецтва
Дмитро Вавровський спеціалізується на викладанні живопису, графіки та курсу сучасного мистецтва для дорослих і дітей. Отримав ступінь магістра в Інституті мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка та має 10-річний педагогічний досвід.
Художник, учасник багатьох художніх проектів, виставок та фестивалей.
Протягом двох років працював викладачем-волонтером у дитячому відділенні Національного інституту раку. Наразі, викладає у Totosha High Minds School та не полишає приватну художню практику
Творче кредо - художник від НЕхудожника відрізняється лише сміливістю. Кредо викладача - навчаю так, як мене не вчили
Ваша дитина полюбляє малювати та відчуває колір? Чудово! Адже, чим більше відтінків - тим гарніший живопис. Світло і тінь додають об'єму та реалістичності будь якому зображенню. Тепер треба тільки навчитися розуміти "чому", "де" і "чому саме там" ??
Людське око розрізняє більше 1 мільйона кольорів. Спробуйте їх відчути, та не бійтеся покласти перший мазок! Адже, художник від НЕхудожника відрізняється лише сміливістю, пам’ятаєте?
Заняття починається з бесіди, цікавих фактів по темі.Викладач малює перед учнями на дошці або мольберті, крок за кроком, пояснюючи закони та правила образотворчого мистецтва на прикладі даної теми.
вчитель образотворчого мистецтва