Що ви знайдете у початковій школі "Тотоша"?

 

По-перше, атмоcферу, у якій дитині комфортно та цікаво водночаc, можливіcть доcліджувати навколишній cвіт, здобуваючи нові знання, індивідуальний підхід до кожного учня та можливіcть навчатиcя із захопленням. Наша школа cпроектована з урахуванням принципу "вільний проcтір", оcнащена cучаcними заcобами для навчання, готова заcтоcовувати прогреcивні методичні матеріали та залучати до роботи cправжніх фахівців.

Ми впевнені, що дітям cтане до вподоби навчання на оcнові проекту - це метод навчання, коли учні тривалий чаc працюють над певною темою, проблемою та викликом. Ця тема пронизує заняття впродовж тижня, а діти в цей чаc працюють над проектом, паралельно здобуваючи знання із актуального питання та набуваючи цінних для cучаcного cвіту навичок. Наша команда розробила навчальну программу, що включає в cебе елементи традиційного навчання та ряд інноваційних програм.

Окрім цього, наша програма cприяє розвиткові емоційного інтелекту: навчання без зайвого стресу - через проектну діяльність, дослідницько-пошукову діяльність, творчий підхід, самоосвіту. Індивідуальна траєкторія розвитку учня зоcереджує увагу на інтереcах кожного конкретного учня. Також передбачена робота у команді: потенціал учня розвиваєтьcя через командну взаємодію та роботу в колективі. Довічені педагоги координують веcь оcвітній процеc.

Переваги початкової школи «Тотоша»:

  •  Небагато дітей у групі (від 7 до 10 діток);
  • Фінсько-канадська методика навчання;
  •  Відсутність домашніх завдань;
  •  Доcтуп до кабінету онлайн-cпоcтережень;
  •  5-ти разове харчування;
  •  Робототехніка;
  •  Практична робота, екскурсії;
  •  Працюємо з 8.00 до 19.00.

Для кого початкова школа "Тотоша"?

  • Для дітей, котрі не навчалиcя у школі.
  • Для дітей, котрі планують вcтупити до першого клаcу піcля дитcадка.
  • Для дітей, котрі хочуть змінити школу, знайти школу із приємнішою атмоcферою та кращими умовами.

Початкова школа з поглибленим вивченням англійської мови – це освітній простір, який допомагає розкрити навчальні можливості кожної особистості.

У цьому сприятливому середовищі формується дитячий світогляд і моральні якості, розвивається критичне мислення та творчий потенціал, розширюється кругозір та формується допитливе ставлення до життя.

Різноманіття гуртків, які кожен учень обирає за власним уподобанням, допомагає розкривати здібності: шахи, художня праця, театральне мистецтво, хореографія, живопис, вокальна студія, футбол, східні єдиноборства та багато іншого – все це можна відвідати у вільний від уроків час просто на території школи.

Також навчальний план включає щомісячні екскурсії, відвідування басейну та спортивної зали.

Це осередок довіри і взаємної підтримки, де зростають лідери.

легко адаптуються до швидких змін і викликів часу

поважають думки інших та аргументовано відстоюють власну точку зору

займаються самоосвітою та саморозвитком протягом усього життя

роблять особистий внесок у спільну справу та вірять у свої сили

піклуються про інших та високо цінують життя людини

Для ефективного розвитку і якісної освіти ми створили усі необхідні умови. У нашій школі навчання відбувається у маленьких класах до 12-ти дітей українською та англійською мовами. Також є можливість обрати другу іноземну мову.

Навчальний графік гармонійно поєднує уроки та прогулянки. Діти знаходяться на закритій території школи з 8.00 до 14.00 або до 19.00, оскільки працює група продовженого дня та велика кількість різноманітних гуртків, мають 5-разове збалансоване харчування із можливістю коригування меню за індивідуальними потребами кожного.

Найкращі набутки сучасної класичної навчальної програми для початкової школи ми поєднуємо з передовими світовими технологіями та методиками викладання. Для цього ми впроваджуємо програму «Я – лідер», інформаційно-комунікативні технології, ігрові, групові та інтерактивні форми роботи, проводимо щотижневі тематичні дні, що сприяє цілісному засвоєнню інформації, великої уваги приділяємо вивченню іноземних мов.

Дейлі 5 (Щоденні 5)

Технологіяпередбачає розвиток читацьких та мовленнєвих умінь та навичок. Вона включає в себе виконання учнями 5 щоденних видів роботи у навчальному процесі. Кожен вид відпрацьовується протягом 20 хв.

перший – читання для себе;    другий – читання для когось;   третій– слухання;   четвертий– словникова робота;    п’ятий - письмо для себе.

Переваги технології:

  • можливість самостійного обрання дітьми літератури для читання, аналіз прочитаних творів, висловлення власних суджень щодо прочитаного;
  • комунікація та співпраця у парах, групах; аналіз прочитаного твору в команді.
  • вміння зосереджуватися на слуханні аудіотворів; їх аналізі, висловленню власних суджень.
  • робота зі словами допомагає поглиблювати словниковий запас школярів, відпрацьовуються навики їх написання;виконання різних завдання з використанням вивчених слів;
  • письмо для себе розвиває у дітей навички письма, вміння виражати свої думки на папері, висловлювати свої враження.

Технологія передбачає виховання у дітей самостійності, вмінні організувати свою роботу в продовж відведеного часу, дотримуватися правил поведінки, вмінню допомагати іншим.

Зазирнемо до класної кімнати, яка зонована за фінською моделлю. У цьому освітньому просторі є не тільки сучасні меблі, інтерактивна дошка та необхідна література, а й обладнані природничий, читацький, математичний та осередок відпочинку. Це, як і відсутність регламентованої шкільної форми, зроблено для того, щоб кожна дитина почувалася найбільш зручно і комфортно.

Ключовими поняттями, а відтак і найбільшими цінностями під час створення альтернативної школи для нас стали довірливі та відкриті стосунки між усіма учасниками освітнього процесу – учнями, батьками і вчителями. Саме тому ми:

  • Ефективно співпрацюємо у колективі
  • Поважаємо свободу особистості та різноманіття думок
  • Гармонійно та всебічно розвиваємося та пізнаємо у сприятливих умовах
  • Щирі, відверті та позитивні в усьому, що робимо!

Понеділок

1 Daily 5
2 Daily 5
3 Математика
4 Англійська мова
5 Письмо
6 Природознавство

Вівторок

1 Daily 5
2 Daily 5
3 Англійська мова
4 Математика
5 ІІ іноземна мова
6 Фізична культура
7 Музика

Середа

1 Daily 5
2 Daily 5
3 Математика
4 Англійська мова
5 Письмо
6 Я - лідер
7 Малювання/ Трудове навчання

Четвер

1 Daily 5
2 Daily 5
3 Англійська мова
4 Математика
5 ІІ іноземна мова
6 Фізична культура

П’ятниця (тематичний день, проектна діяльність)

1 Письмо
2 Математика
3 Англійська мова
4 Природознавство
5 Читання
6 Фізична культура

Академічна частина

1 урок 8.00 – 8.35 25 хв

2 урок 9.00 – 9.35 30 хв (сніданок + прогулянка)

3 урок 10.05 – 10.40 20 хв

4 урок 11.00 – 11.35 1 год (обід + прогулянка)

5 урок 12.35 – 13.10 10 хв

6 урок 13.20 – 13.35 10 хв

7 урок 13.45 – 14.20 40 хв (полуденок + прогулянка)

Гурткова діяльність

8 урок 15.00 – 15.50 10 хв

9 урок 16.00 – 16.50 10 хв

10 урок 17.10 – 18.00 10 хв

Команда
Сорокіна Тетяна

Власник мережі «Тотоша», керівник

Закінчила Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченко за спеціальністю «Хімік, педагог».

Педагогічний стаж більше 10 років.

Заснувала 4 садочки та початкову школу «Тотоша».

 

 

Лимар Ольга

Заступник керівника по адміністративній роботі

Закінчила філологічний факультет Київського педагогічного університету ім. Б.Д. Грінченка та Університет менеджменту освіти за спеціальністю «Практичний психолог».

Ольга працює в мережі «Тотоша» ще з заснування першого закладу. Вона була прекрасним адміністратором та улюбленим педагогом раннього розвитку для всіх діток та мам. Після декретної відпустки повернулась вже на посаду заступника керівника з адміністративної роботи.

 

 

Глеваська Інна

Заступник керівника по навчально-виховній роботі

Закінчила педагогічний коледж ім. Б.Д. Грінченка за спеціальністю «Вихователь ДНЗ».

КМПУ ім. Б.Д. Грінченка за спеціальністю «Вихователь дошкільної освіти та організатор дошкільного виховання».

Досвід роботи:

1997 – 2000 – вихователь в дитячому садочку

2000 – 2004 – вихователь-методист

2004 – 2015 – завідуюча садочком № 170

2016 – 2017 – методист мережі закладів «Тотоша»

з 2017 року – заступник керівника по навчально-виховній роботі в мережі закладів «Тотоша»

Ліфанова  Ірина

Методист

Освіта: 2009 рік – спеціаліст з української філології, викладач української мови та літератури, Донецький національний університет

  • 2014 рік – вихователь дітей дошкільного віку, Донецький педагогічний коледж

Досвід роботи:

  • 08.2008 - 11.2011 – вихователь ДНЗ №264 м. Донецьк
  • 11.2011 - 11.2014 – методист з дошкільної освіти управління освіти Петровського району м.Донецька
  • 03.2015 - 12.2017 – вихователь-методист ДНЗ №160 Дарницького району м. Києва

Має Першу кваліфікаційну категорію методиста з дошкільної освіти (2015 рік)

Слободянюк-Калиновська Антоніна Володимирівна

Вчитель початкової школи «Тотоша»

У 2011р. закінчила Київський педагогічний університет імені Б. Грінченка, кваліфікація "Вчитель початкових класів, вчитель англійської мови в початковій школі".

У 2015 році закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, кваліфікація "Викладач педагогіки, вчитель початкової школи, вчитель англійської мови".

У 2011-2015 рр. працювала вихователем в ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу.

Має досвід роботи з дітьми з вадами мовлення.

З 2011 р займалася підготовкою дітей до школи. З 2018 року працює вчителем початкової школи «Тотоша».

Заміжня, виховує дочку.

Герасимчук Анна

Вчитель англійської мови

Закінчила Київський Національний Лінгвістичний Університет, (факультет англійської мови).

Пройшла курс підвищення рівня загальних знань англійської мови в місті Лондон.

Має практику спілкування з носіями англійської мови та 5 річний досвід викладання англійської мови у дошкільників, молодших школярів і студентів.

 

Артемчук Вікторія

Педагог музики і хореографії

Закінчила НМАУ ім. Чайковського за фахомфортепіано.

У 2002-2008 рр. працювала викладачем в школи-студії при НМАУ ім. Чайковського.

2008-2010 викладач і концермейстершколи-студії "Ділі-Ділі"

2008-2009 хореограф і концермейстершколи-студії "Форс"

2010-2011 концермейстер Вальдорфської школи.

2011-2012 робота за контрактом концертнимпіаністом

2012-2013 піаніствс.от. "Барон"

В талант-клубі Тотоша працює викладачем музики і хореографії з 2014р.

 Блажченко Катерина

Викладач творчості

У 2008р. закінчила НПУ ім. Драгоманова за спеціальністю вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва основної школи.

‎2008-2011 - працювала викладачем образотворчого мистецтва в гімназії "Столиця".

‎2007-2012 - викладач живопису в ШДС "Джерело".

З 2012 р. працює викладачем творчості в талант-клубі Тотоша.

Наша программа розроблена учителем року, викладачем методистом Новопечерської школи Оксаною Хомич

Я, Оксана Хомич, учитель початкових класів та учитель музики основної школи. Понад 12 років працюю педагогом. За цей період двічі брала участь у конкурсі «Учитель року». У 2009 році – у номінації «Вчитель музики». Стала лауреатом міста Києва. У 2014 році – у номінації «Початкова школа». Посіла ІІ місце в Києві. Навчаюся в аспірантурі Київського університету імені Б. Грінченка. Працюю вчителем початкових класів у Новопечерській школі. Цей навчальний заклад є провідником змін в українській системі освіти. Дуже захоплююся своєю роботою. Для того, щоб зробити навчальний процес цікавим та захоплюючим для діток, впроваджую сучасні технології у своїй роботі. Серед них - Daily 5, Daily 3, Inquiry-based learning та інші. Постійно займаюся саморозвитком.

Для того, щоб процес реформування освіти відбувався швидше, навчаю колег роботі із сучасними педагогічним технологіям з різних областей України, проводячи різноманітні тренінги. Для того, щоб усі освітяни, батьки та небайдужі глядачі могли більше дізнатися про мене та мою роботу, створила власний YouTube канал, що має назву «Ukrainian Teacher» На ньому можна дізнатися багато цікавої та корисної інформації. Запрошую вас до перегляду!

Якщо те, що ви почули про нашу альтернативну школу, близьке вам і схоже на намальований вашою уявою образ, то ми з вами однодумці! Ми раді запросити вас і вашу дитину до нас, щоб побачити все на власні очі.

Чекаємо із нетерпінням!

Запис на заняття

Адреса: м.Київ, вул.Закревського, 93аЗапис за телефонами: +38 (050) 974-50-35, +38 (067) 384-35-14