Шановні батьки, ви знаєте, що дошкільний вік – це, перш за все, безперервна гра, під час якої і відбувається навчання дитини. Саме з урахуванням цього фактора ми побудували увесь навчально-виховний процес у нашому садочку, об'єднавши найкращі світові педагогічні здобутки.

Найголовнішою метою нашої програми є усвідомлення унікальності кожної маленької особистості та її виховання відповідно до всіх інтересівчерез створення розвиваючогопростору для гармонійного фізичного, емоційного, духовного, інтелектуального і соціального зростання кожної дитини.
Процес навчання у нашому садочку побудовано на грі, проте налаштовано на серйозний результат. Програма, яку спеціально розроблено для садочка провідними фахівцями, включає здобутки світових методик, перевірених часом та кількома поколіннями дітей, а також унікальні авторські розробки, що довели свою ефективність.

Що включає у себе навчально-виховна програма фінського садочка?

Програму побудовано за принципом тематичних блоків, відповідно до яких і облаштовано розвиваючий простір зі створенням ігрових завдань та урахуванням потреб і можливостей кожної дитини у групі. У цьому просторі проходять різноманітні цікаві заняття, покликані різнобічно та яскраво розкрити тему кожного блока.

Саме такий підхід забезпечує розвиток та закріплення у дитини навичок ХХІ століття:

  • креативності
  • критичного мислення
  • уміння вирішувати задачі та проблеми різного ступеня складності
  • комунікабельності
  • уміння співпрацювати
  • працювати з інформацією (пошук, фільтрація, аналіз, презентація)
  • гнучкості мислення
  • ініціативності та лідерських якостей
  • відповідальності
  • соціальних навичок (формування позитивного ставлення до себе та оточуючих, вміння спілкуватися, відстоювати власну думку, розуміти власні та чужі почуття, настрій та емоційний стан, адекватно реагувати та діяти у різних життєвих ситуаціях).

Саме розвиток подібних навичок повинен допомогти нашим дітям досягти успіхів у майбутньому, порівняно із тими однолітками, які не матимуть подібних компетенцій.
Таким чином ми не готуємо дітей до екзаменів, ми готуємо їх до життя!

Які предмети ми вивчаємо у садочку?

• Письмо та навчання читанню
• Математика та основи логічного мислення
• Розвиток мовлення (риторика, розвиток зв’язного мовлення, аудіювання, адаптовані до віку дитини)
• Навколишній світ (основи географії, біології, астрономії, культурології, знайомство із оточуючим світом людей та речей)
• Англійська мова
• Творча майстерня (ліплення, малювання, конструювання, аплікація тощо)
• Музика
• Хореографія
• Фізична культура

Загалом більше 25 уроків на тиждень з 12 різних напрямів, кожен з яких викладається професіональним педагогом із багатолітнім досвідом.

Але всі ці заняття не єдине, чому навчається дитина, оскільки унікальною особливістю садочка є розвиваючий простір – середовище, у якому кожен малюк має можливість отримати ті знання, які йому необхідні просто зараз, а найголовніше те, що він робить цей вибір самостійно! Задача педагогів, уважно спостерігаючи за дитиною протягом усього дня, підготувати завдання, які допоможуть саме йому у подальшому розвитку (через створення ігор, завдань та навчальних матеріалів за темою блоку для конкретного маленького учня).

Завдяки ігровій формі, заняття проходять легко і невимушено, а побудова їх у царині розвиваючого простору підвищує інтерес та дає можливість розкривати тему з несподіваних боків. Це відбувається тому, що наповнення середовища, що оточує дитину, постійно змінюється залежно від теми, яку у певний час вивчають діти.
Також ми використовуємо продуктивний метод проектів, метою якого є поглиблене вивчення, закріплення матеріалу та систематизація знань, якими володіють діти. Саме проекти допомагають об’єднати різні види діяльності, зробити навчання цікавим, корисним та отримати важливі навички. Це ж насправді захоплююче: самостійно описати проект, пояснити свій вибір та ідею, проілюструвати та презентувати свої здобутки, експериментувати та систематизувати знання з певної теми!
Групи сформовані не більше, ніж з 10 дітей, що дозволяє підвищити ефективність і приділити увагу кожному маленькому учневі. Все це – основа успіху нашого садочка і діток у ньому.

Які саме методики ми використовуємо?

Це загальний комплекс програм та авторських методик навчання, визнаних в Україні та за її межами:

Українська програма «Дитина» (навчання дітей цілісної системи необхідних знань, умінь і навичок, виховання гармонійної особистості).
Канадська програма «Playingtolearn» (створення розвиваючого простору на основі спостережень педагога за інтересами дітей, враховуючи їхні індивідуальні особливості та рівень розвитку. Наповнення середовища цікавими та корисними матеріалами, іграшками, завданнями відповідно до теми, яка вивчається).
Реджио-підхід (головна мета під час реалізації підходу – запропонувати дитині якомога більше інструментів та можливостей, якими вона зможе скористатися впродовж усього подальшого життя, вірячи у користь будь-якої діяльності особистості).
Методика Марії Монтесорі (індивідуальний підхід з урахуванням сензитивних періодів у розвитку дитини, навчання через гру зі спеціальними дидактичними матеріалами).
Метод ГленаДомана (навчання інтуїтивному читанню, розширення світогляду малюків).
Логіко-математичний розвиток за методикою Людмили Петерсон (цікаві завдання, ігрові зошити).
• Навчання читанню за методикою Людмили Шелестової.
• Оволодіння читанням через ігрові завдання за методом Вікторії В’юнник.
Ігри Нікітіних (розвиваючі ігри, кубіки тощо).
Концепція навчання Василя Сухомлинського через спілкування з природою, мислення в умовах навколишнього середовища.
• Логічні блоки Золтана Дьєнеша.
• Програма музичного розвитку Катерини Желєзнової «Музика з мамою».
«Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей» Миколи Єфименко.

Визначений комплекс доповнений авторськими розробками методистів нашого садочка для максимальної реалізації моделі фінської дошкільної освіти.

Ми робимо все, щоб допомогти дитині бути щасливою та впевненою у майбутньому!

Розклад дня
Умови прийому

8.00 – 8.30 прихід дітей

8.30 – 8.45 зарядка

8.45 – 9.00 презентація «особиста гігієна»

9.00 – 9.30 сервірування столу, сніданок

9.30 – 10.00 перше коло.

1. «Ми друзі»

2. Блог розвитку мови

3. Робота над координацією рухів

10.00 – 11.15 прогулянка на вулиці, загартування

11.30 – 12.00 сервірування столу, ланч

12.00 – 13.00 робота у класі або класичні заняття за розкладом

13.00 – 13.30 сервірування столу, обід

13.30 – 15.30 сонна година

15.30 – 16.00 фруктова тарілка

16.00 – 17.00 робота у  класі або класичні заняття за розкладом

17.00 – 19.00 прогулянка на вулиці.

 

При вступі до приватного дитячого садка батьки підписують договір із адміністрацією садка.

Для прийому до садка вам необхідно:

  • Заздалегідь зателефонувати і домовитися про зустріч з адміністрацією міні-саду (вихователі не можуть приділяти час випадковим відвідувачам, оскільки вони повністю зайняті дітьми).
  • Прийти з дитиною у домовлений час. Ми покажемо Вам садок, познайомимо із вихователями, відповімо на всі Ваші запитання.
  • Заповнити анкету.
  • Укласти договір і внести оплату за перший місяць відвідування.
  • Принести Медичну довідку про стан здоров'я дитини, яка оформляється дільничним лікарем (або лікуючим педіатром), а також Медичну довідку дільничного педіатра про епідеміологічне оточення.

Для безболісного включення дитини в режим дитячого садка ми надаємо адаптаційний тиждень. Ви можете приводити дитину на будь-яку кількість годин (навіть на одну годину) і оплачувати її прибування погодинно.

Якщо дитина була відсутня через хворобу, то вона може повернутися до групи лише за наявності довідки від лікаря-педіатра. Ця довідка надає батькам право на перерахунок при оплаті. Адміністрація залишає за собою право відмовити в прийомі дитини з явними ознаками простудного захворювання.

Ми будемо дуже раді, якщо Ви розповісте вихователю всі особливості догляду за Вашим малюком (особливості поведінки, улюблені заняття і схильності). Це дасть нам можливість швидше знайти правильний підхід до Вашої дитини і уникнути неприємних ситуацій.

Наш «Тотоша» завжди щиро радий прийняти до себе нового друга!

Відгуки

Светлана 

Хочу выразить благодарность всему коллективу Английского детского садика. После того, как мы год с плачем, истериками и нервами посещали государственный садик,, нам есть с чем сравнить. Самое главное для нас- это видеть нашу малышку спокойной, улыбчивой, радостно встречающей новый день. А не с трясущимися руками, плачущую отрывать каждый день от себя... тяжело вспоминать даже...Дорогие наши, вы делаете Большое Дело, и вам огромное за это Спасибо. Каждый день ребенок напевает новые песни, английский подтянули ощутимо, но самое главное -это ощущение комфорта, доброжелательного, любящего отношения, которое дети чувствуют. В общем моя девочка из нервного, испуганного, слезливого, всего боящегося малыша превратилась в коммуникабельного, улыбчивого, активного и общительного человечка. Спасибо!

Елена

Хочу написать отзыв про этот замечательный садик! Огромное спасибо всему пед. составу садика! Ребенок мой маленькая, 2.3 годика. Ходили в гос садик-нам ужасно не повезло, там ребенком не занимались, он плакал все время. А тут-красота...чтоб вы понимали до конца 1-й недели доченька оставалась уже до конца дня! Я была счастлива! Тут ей занимаются, и на ручках носили первое время, и кормили, и развлекали. 1-ю неделю с ней все время был кто-то! и только с ней занимался 1 воспитатель! приводите сюда деток своих, не спорю-дороговато! но оно того стоит....лучше, чем тут-нигде не будут заниматься. Ребенок маленький, но уже на целый день остается. Я реальная мама)) пишу не потому что кто-то сказал или попросил, просто хочется со всеми поделиться нашей историей и чтоб не боялись сюда водить деток! спасибо Вам огромное, делаете большую и сложную работу! но с Вами я спокойна за своего ребенка и знаю, что ему уделяют достаточно внимания!

Колектив садочку
Сорокіна Тетяна

Власник мережі «Тотоша», керівник

Закінчила Київський державний університет ім. Т.Г. Шевченко за спеціальністю «Хімік, педагог».

Педагогічний стаж більше 10 років.

Заснувала 4 садочки та початкову школу «Тотоша».

Лимар Ольга

Заступник керівника по адміністративній роботі

Закінчила філологічний факультет Київського педагогічного університету ім. Б.Д. Грінченка та Університет менеджменту освіти за спеціальністю «Практичний психолог».

Ольга працює в мережі «Тотоша» ще з заснування першого закладу. Вона була прекрасним адміністратором та улюбленим педагогом раннього розвитку для всіх діток та мам. Після декретної відпустки повернулась вже на посаду заступника керівника з адміністративної роботи.

Глеваська Інна
Заступник керівника по навчально-виховній роботі

Закінчила педагогічний коледж ім. Б.Д. Грінченка за спеціальністю «Вихователь ДНЗ».

КМПУ ім. Б.Д. Грінченка за спеціальністю «Вихователь дошкільної освіти та організатор дошкільного виховання».

Досвід роботи:

1997 – 2000 – вихователь в дитячому садочку

2000 – 2004 – вихователь-методист

2004 – 2015 – завідуюча садочком № 170

2016 – 2017 – методист мережі закладів «Тотоша»

з 2017 року – заступник керівника по навчально-виховній роботі в мережі закладів «Тотоша»

Ліфанова  Ірина Олександрівна

Методист

Освіта: 2009 рік – спеціаліст з української філології, викладач української мови та літератури, Донецький національний університет

  • 2014 рік – вихователь дітей дошкільного віку, Донецький педагогічний коледж

Досвід роботи:

  • 08.2008 - 11.2011 – вихователь ДНЗ №264 м. Донецьк
  • 11.2011 - 11.2014 – методист з дошкільної освіти управління освіти Петровського району м.Донецька
  • 03.2015 - 12.2017 – вихователь-методист ДНЗ №160 Дарницького району м. Києва

Має Першу кваліфікаційну категорію методиста з дошкільної освіти (2015 рік

Вінічук Катерина

Адміністратор фінського садочку-клуба "Тотоша"

Закінчила Тульський державний педагогічний університет ім. Л.Н. Толстого за фахом філологія, викладач російської мови та літератури.

З 2005 до 2010 р працювала в спеціалізованій школі для глухих і слабочуючих дітей.

З 2015р. по теперішній час працюєадміністратором  в талант-клубіТотоша.

Заміжня, виховує доньку.

Артемчук Вікторія

Педагог музики і хореографії

Закінчила НМАУ ім. Чайковського за фахомфортепіано.

У 2002-2008 рр. працювала викладачем в школи-студії при НМАУ ім. Чайковського.

2008-2010 викладач і концермейстершколи-студії "Ділі-Ділі"

2008-2009 хореограф і концермейстершколи-студії "Форс"

2010-2011 концермейстер Вальдорфської школи.

2011-2012 робота за контрактом концертнимпіаністом

2012-2013 піаніствс.от. "Барон"

В талант-клубі Тотоша працює викладачем музики і хореографії з 2014р.

Слободянюк-Калиновська Антоніна Володимирівна

Вихователь в фінському садочку-клубі Тотоша

В 2011р.  закінчила Київський педагогічний університет імені Б. Грінченка, кваліфікація "Вчитель початкових класів; вчитель англійської мови в початковій школі."

У 2015 роцізакінчилаНаціональнийпедагогічнийуніверситетім. М. П. Драгоманова, кваліфікація "Викладачпедагогіки;  вчительпочатковоїшколи; вчительанглійськоїмови".

В 2011-2015 рр. працювалавихователем в Закладідошкільноїосвіти (ясла-садок) комбінованого типу.

Маєт досвід роботи з дітьми з вадами мовлення.

З 2011 року займається підготовкою дітей до школи.

З 2018р. по теперішній час працює вихователем  в фінському садо-клубі Тотоша.

Заміжня, виховує донечку.

Борисенко Катерина Юріївна

Вихователь в фінському садочку-клубі Тотоша

Закінчила Макіївський педагогічний колледж у 2012 році.

В даний час навчається в університетіім. М.П. Драгоманова за спеціальністю практичний психолог.

З 2012р. по 2014р. працювала вихователем в ДНЗ.

Пройшла семінари  з ранього розвитку, та семінар з проєктної діяльності.

З 2017 р. по теперішній час працює вихователем в фінському садочку-клубі Тотоша.

Шувалова Світлана Станіславівна

Вихователь в фінському садоку-клубі Тотоша

Закінчила ПТУ №17, здобула кваліфікацію кухаря-кондитера. Працювала в ВПУ №10 майстром виробничого навчання.

Закінчила Педагогічний Університет імені Григорія Сковороди за спеціальністю вчитель української мови та літератури.

Працювала вихователем в ДНЗ.

З 2017р. по теперішній час працює вихователем  в фінському садо-клубі Тотоша.

Одружена, має двох дітей.

Савчук Ірина Василівна

Вихователь в фінському садоку-клубі Тотоша

В 2018 році закінчила Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

З 2016 року – працює вихователем в садочку

Захарченко Валерія Анатоліївна

Вихователь

‎‎1990-1994 Київське педучилище №3, вчитель початкових класів та вихователь групи продовженого дня

‎‎1994-1999 Національний педуніверситет ім.Драгоманова, вчитель української мови мови та літератури

‎‎1997-2000 працювала в школі-дитсадку учителем української мови

Блажченко Катерина

Викладач творчості

У 2008р. закінчила НПУ ім. Драгоманова за спеціальністю вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва основної школи.

‎2008-2011 - працювала викладачем образотворчого мистецтва в гімназії "Столиця".

‎2007-2012 - викладач живопису в ШДС "Джерело".

З 2012 р. працює викладачем творчості в талант-клубі Тотоша.

 
Питання, які часто ставлять батьки
Добрий день! Підкажіть, скільки діток і якого віку можуть відвідувати ваш приватний дитячий садок?

Добридень! Працюють 4 вікові групи:

2-3 роки

3-4 роки

4-5 років

5-6 років

Кожна з яких розрахована на 10 дітей.

Хто працює у штаті?

3 вихователя, методист, викладач англійської мови, хореограф, адміністратор, прибиральниця-няня.

Які години роботи садочка?

Садок працює з 8:00 до 19:00 з понеділка по п'ятницю, субота і неділя – вихідні дні. У цей час ми проводимо дитячі Дні Народження та різні навчальні семінари.

Як харчуються діти?

Харчування для мережі дитячих садочків «Тотоша» надає ліцензована компанія з 30-річним досвідом роботи. Меню розроблене з урахуванням потреб дітей дошкільного віку, затверджене Державною санітарно-епідеміологічною службою. У раціоні: свіжі овочі та фрукти, нежирне м'ясо, риба, крупи, супи, свіжа випічка, молочні та кисломолочні продукти, соки.

Їдять дітки за великим низьким столом з красивим світлим дитячим посудом. Перед їжею вони самостійно (або за допомогою вихователів) одягають фартушки для акуратного прийому їжі. Подивитися приблизне меню можна тут.

А якщо дитині не можна вживати певний продукт?

Це питання ми обговорюємо з батьками особисто і разом із ними продумуємо для такого малюка індивідуальне меню.

Садок живе за певним режимом?

Так, ми стежимо за дотриманням режиму, тому що маленьким дітям важливо відчувати стабільність, упевненість та засвоювати повторювані щоденно ритуали.

Чи є можливість залишати дитину після закриття та / або у вихідні дні? Якщо так, то за яких умов?

Так, Ви можете попередньо узгодити Ваші плани з вихователем і за додаткову оплату залишити Вашого малюка на необхідний час.

Яке приміщення виділено під садок?

Спеціальне приміщення на 1-му поверсі багатоквартирного будинку, загальна площа садка 138 квадратних метрів.

Яке планування садочка?
  •  хол для переодягання з окремими шафками для кожної дитини;
  • ігровий розвиваючий простір;
  • навчальна кімната;
  • кухня;
  • санвузол для дітей з низькими унітазами, умивальниками, дитячими дзеркалами і індивідуальними рушниками;
  • туалет для дорослих.

Прочитати детальніше про наш приміщення.

Які оздоровчі процедури проводяться у Вашому садочку?

Ми займаємося з дітьми фізкультурою: щодня вранці ми робимо зарядку, протягом дня проводяться фізкультхвилинки. Для створення здорового мікроклімату ми користуємося зволожувачами повітря. Крім того, ми намагаємося м'яко загартовувати наших малюків. Це обов'язкові щоденні заняття.

У теплу пору року ми гуляємо босоніж по траві, обполіскувати ніжки на вулиці в прохолодній воді.

Де гуляють дітки з Вашого дитячого садка?

Поруч із будинком є ​​4 нові обладнані дитячі майданчики.

Як часто діти гуляють і чи довго тривають прогулянки?

Ми гуляємо двічі на день: до обіду і після сну. Кожна прогулянка триває не менше 1 години. На прогулянках проводяться різні групові ігри, які дуже подобаються нашим діткам.

Як часто і яким чином проводиться прибирання в садку?
  • Щодня – прибирання усього приміщення за допомогою миючого пилососа і вологе прибирання поверхонь;
  • Двічі на день – дезінфекція бактерицидною лампою;
  • 1 раз на 2 тижні – генеральне прибирання дитячого садка з використанням парової швабри;
  • Кожного дня– обробка дитячих унітазів та умивальників спеціальним дезінфікуючим розчином.

Дитячий посуд регулярно після миття занурюється в медичний засіб для дезінфекції, а потім ретельно ополіскується.

Які документи потрібні для вступу в садочок?
  • Медична довідка про стан здоров'я дитини, яка оформляється дільничним лікарем (або лікуючим педіатром).
  • Медична довідка дільничного педіатра про епідеміологічне оточення.
А заняття входять у вартість? Чи є якісь додаткові збори?

Так, заняття входять у вартість. Додатковий збір тільки один – на новорічне свято (професійне свято для дітей з великою кількістю аніматорів, шоу сухого льоду, просторий гарно прикрашений зал, якісні оригінальні подарунки).

Також за додаткову оплату ми можемо запрошувати для Вашої дитини логопеда, психолога, педагогів дитячого клубу «Тотоша».

Чи видаєте Ви документи, що підтверджують оплату?

Так, квитанцію.

Чи укладається договір з батьками?

Так, ми укладаємо двосторонній договір.

У Вашому садочку діти різного віку грають разом?

У різновіковій групі створюється модель багатодітної сім'ї, в якій молодші, спостерігаючи за старшими, переймають їхній досвід. Старші в свою чергу розуміють, який шлях вони пройшли, і відчувають себе дійсно старшими. За такої моделі стосунків діти швидше і продуктивніше навчаються, оскільки для них простіше, цікавіше та зрозуміліше навчатися один в одного.

Можна ми прийдемо подивитись на Ваш садочок, познайомитися з викладачами та вихователями?

Звичайно! Ми працюємо з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 19:00, проте краще заздалегідь зателефонувати та записатися на зустріч. Тоді в нас буде можливість приділити Вам більше часу та уваги.

Ціни

 9.00 - 13.00 (без харчування) – 3500 грн.

8.00 - 13.30 (триразове харчування та 3 заняття) – 4800 грн.

8.00 - 19.00 – 6000 грн.

1 адаптаційна година – 70 грн

Фінський сад
Київ, вул. Радунська, 9б