ЧИ НЕ РАНО?

Це питання часто ставлять батьки - чи не зашкодить раннє вивчення мови моїй дитині? Багато хто впевнений, що навчання позбавить дітей справжнього дитинства.
Але професіонали і історичний досвід доводять: вивчення іншої мови ніколи не шкодить маленьким дітям. Аби лишень воно приносило задоволення, а не відбувалося з примусу. У забезпечених російських сім'ях, починаючи з петровських часів, з'явилася мода на іноземних вчителів-гувернерів. Вони доглядали за спадкоємцями знатних дворянських родів і в той же час навчали їх мови. Як наслідок вони – «французькою абсолютно могли висловлюватися й писати».

Психологи стверджують: сензитивний (найбільш сприятливий) період розвитку мови ЗАКІНЧУЄТЬСЯ в шість років. Тобто, до 6 років мозок дитини як раз налаштований на те, щоб засвоювати МОВУ і вдосконалювати МОВУ! Дитина в цьому віці легко запам'ятовує лексику мови, а граматику засвоює на інтуїтивному рівні. Старшим дітям складніше. Потрібно розуміти, усвідомлювати, запам'ятовувати вже свідомо, докладаючи зусилля...

Всі чули про так звані двомовні сім'ї, у яких звучать дві або більше мов. Діти засвоюють їх без проблем. Є приклад, коли дитина засвоїла СІМ мов і говорила ними, тому що чула їх від родичів з раннього дитинства. Ще приклад того, як важливо не проґавити період розвитку мови - так звані діти-мауглі: відомі випадки, коли діти росли з дикими тваринами. І якщо вони були знайдені досить пізно, то повноцінно розмовляти так ніколи й не могли.

Раннє вивчення мови - це правильно. Починаючи навчати дитину іноземній мові після 6-ти років, ми просто втрачаємо дорогоцінний час і змушуємо її прикладати більші зусилля на те, що далося б йому легше в більш ранньому віці.

НАВІЩО?

Не таємниця, що англійська мова є міжнародною. Це навіть не іноземна мова, вона необхідна сучасній людині як друга мова спілкування. Поїздки, бізнес і просто комфортне життя зараз неможливі без знання англійської. Напевно, краще просто інтуїтивно знати, що pancakes - це млинці, ніж червоніти в кафе десь в Парижі, зазираючи до розмовника...

ЧИ НЕ БУДЕ ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО?

Заняття для маленьких дітей – це не уроки в школі. Це не «зубріння». Це гра. А грати завжди весело і цікаво, правда? Особливо коли є багато гарних іграшок, показують мультфільми і танцюють під веселі пісні, малюють, ліплять і творять.

ЯКІ БУДУТЬ РЕЗУЛЬТАТИ?

Звісно, я не обіцяю, що ваша дитина буде швидко англійською через місяць, два місяці, рік. Це неможливо, тому що ми НЕ ЖИВЕМО В англомовному середовищі. Але вона буде відповідати на певні питання, знати багато слів, пісень, і, звичайно легше адаптується, якщо ви, скажімо, вирушите в подорож. Вступивши до школи, дитині буде безумовно легше на уроках англійської, і її будуть вважати «обдарованою дитиною», котрій легко дається мова. Лише ви знатимете, що це насправді результат довгої і наполегливої ​​праці.

ЧИ ВСІМ ДІТЯМ ПІДХОДИТЬ РАННЄ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ?

Звичайно ж, ні. Кожна дитина - особистість, кожна проходить свої власні етапи розвитку, кризи тощо. Якщо після відвідування декількох занять, ви побачите, що малюкові з якихось причин некомфортно, йому не хочеться йти на заняття - не наполягайте. Можливо, саме в цей момент йому це не потрібно. Почекайте якийсь час, спробуйте ще раз. Також будьте обережними щодо вивчення іншої мови з дітками із затримкою розвитку мови.

ЯК ПРОТІКАЮТЬ НАШІ ЗАНЯТТЯ?

Як і варто сподіватися, в ігровій формі. Я використовую новітні підручники і програми і знаходжу індивідуальний підхід до кожного маленького учня.

Найменші учні приходять разом з мамами (татами, нянями). Старші діти (після 3-3,5 років) займаються самі. Впродовж занять діти усвідомлюють відмінності мов і запам'ятовують свої перші слова і фрази. Я намагаюся уникнути вживання російської чи української мов під час уроків. У дитини із певною мовою має асоціюватися конкретне місце, конкретна людина - нехай це буду я. Можливо, в перші дні дитина трохи розгубиться, але потім буде себе почувати впевнено. Вона чутиме потік мови, зможе розуміти слова в контексті, а не тільки ізольовано (до речі, в цьому проблема багатьох, хто навчався за «радянської» системи викладання).

Пісні, музика супроводжують нас все заняття. Я впевнена, що наповнені емоційно забарвленими і актуальними темами, живою розмовною промовою, художніми образами пісні містять більше цінного мовного матеріалу, ніж більшість підручників-хрестоматій. Також малюк навчиться швидко розпізнавати іноземну мову, а це один із найважливіших ступенів оволодіння мовою. Окрім цього, музика допоможе поповнити словниковий запас без зубріння, і виробити вимову.

Вітаємося ми під спеціальну «вітальну пісню». Під веселі мотиви і хороводні пісні ми танцюємо і в той же час повторюємо слова, а під тиху мелодійну музику так добре переглянути і почитати цікаву кольорову книгу.

Для презентації нових слів ми використовуємо спеціальний «Magic Box» з іграшками і предметами, котрі стосуються теми заняття. Справжні предмети (а не картки), які можна помацати, пограти, вражають малюків, і слова запам'ятовуються швидше і легше.

Зміна діяльності відбувається дуже часто, адже малюк не може довго утримувати увагу на чомусь одному.

Я прошу батьків не фокусувати увагу на «перевірці» знань наших маленьких учнів. Якщо це і робити, то обережно і ненав'язливо. Діти засвоюють іноземну мову також, як однорічна дитина засвоює рідну. Вона довго не розмовляє, а тільки слухає, накопичує «пасивний» словниковий запас... потім в один прекрасний день з'являються перші слова, а через деякий час її не зупиниш! Головне - не форсувати подій. Суворі допити «що ти сьогодні вивчив» лише засмутять дитину.

Так, до речі: найменші учні починають підспівувати і повторювати слова раніше, ніж старші діти.

Заняття проходять в дитячому розвиваючому центрі 2 рази в тиждень по 60 хвилин.

Запис на заняття