Ці малюки вже вміють ходити, розуміють мову дорослих, вчаться говорити, виконують безліч нових завдань. Найголовніше у цьому віці - перша самостійність, коли мама потрібна лише для того, щоб підказати, допомогти. Малюки другого року життя прагнуть виконувати завдання своїми власними руками або ногами. Наше ж завдання полягає в тому, щоб дати дітям впевненість у власних силах і навчити їх тому, як пізнавати світ. Виконання безлічі різноманітних завдань на логіку, сенсорику і моторику, а також на розвиток пам'яті та уваги відкривають малюкові нові можливості для вивчення навколишнього світу. Що більше дитині вдається, то більше нового вона прагнутиме дізнатися, а це є запорукою розвитку інтелекту.

Цілі програми:
  • стимуляція розумових процесів і сприйняття
  • формування комунікаційних навичок
  • збагачення сенсорного досвіду
  • розвиток координації рухів і дрібної моторики
  • виховання зосередженості, зорової та слухової уваги
  • розвиток уяви та творчих здібностей
  • розширення пасивного й активного словника
Розвиваюче заняття включає наступні блоки:
  • вітання
  • ляльковий театр
  • знайомство з навколишнім світом (тема заняття)
  • ігри на розвиток сенсорних відчуттів
  • бейбі-спорт (вправи на фіт-болах, хороводи)
  • ігри на розвиток дрібної моторики, пальчикові та комунікативні ігри
  • вправи на розвиток великої моторики (смуга перешкод: масажні килимки, тунель, таці із різними матеріалами для масажу ніжок, стрибки)
  • веселий масаж із віршиком
  • знайомство з геометричними фігурами, формою, кольором і розміром (за методикою Дьєнеша і Кьюізенера)
  • розвиток словникового запасу (знайомство з буквами за методикою Зайцева, знайомство зі словами за методикою Домана)
  • музичні хвилинки (за методикою Железнової, із використанням дитячих музичних инстументов: дзвіночків, бубнів, барабанів, марокасів)
  • творчість (ліплення із солоного тіста і пластиліну, аплікація з різних матеріалів, малювання натуральними пальчиковими фарбами і крупою)
  • прощання

Упродовж занять викладач багато уваги приділяє настрою дітей. У веселій і одночасно серйозній атмосфері малюки працюють за столом разом із мамами над своїми виробами-саморобками.

к їм подобається сидіти на маленьких стільчиках за маленькими столиками, ніби справжні дорослі! У такій обстановці вони часом навіть забувають про пустощі...
Курс проводить Катерина Кравченко, викладач раннього розвитку з великим досвідом роботи, величезним ентузіазмом і терпінням, а також неймовірною любов'ю до дітей.
Тривалість: 60 хвилин.
Групи комплектуються за віком і рівнем підготовки дітей.