На думку фахівців, дитина добре засвоює іноземну мову приблизно з двох років, тому що в цей період якраз відбувається інтенсивний розвиток мовлення. І більш раннє вивчення іноземної мови може гальмувати процес засвоєння рідної мови. Тобто дитина почне пізніше говорити, і в якихось ситуаціях буде змішувати мови. Не варто цього лякатися, це тимчасове явище, і дуже скоро за умови регулярності занять, як англійською, так і українською (обов'язково потрібно читати малюкові книжки рідною мовою, спілкуватися з ним), ваша дитина почне легко розмовляти відразу двома мовами.

Які ж найголовніші особливості нашого англійського садочка «Тотоша»?

По-перше, це, звичайно ж, імітована англомовне середовище. Наша методика передбачає повне занурення дитини у мовне середовище. Процес навчання в нашому дитячому садку зовсім не обмежується заняттями. Розвиток і навчання малюків, в тому числі і англійської мови, відбувається... безперервно. Цьому сприяє розвиваюче середовище, що оточує дітей, спілкування з розумними, цікавими і люблячими дорослими, численні ігри, свята, проекти.

Що таке наші проекти, пояснити не так просто. Певний час ми вивчаємо нову велику тему. Наприклад «Тварини», «Космос» або «Місто», і все наше життя в цей період вирує навколо неї. Заняття, ігри, пісні, вірші, книги, розмови, розвиваюче середовище, одним словом, все навколо присвячене цій темі.

Проекти допомагають нашим малюкам не просто отримувати нову інформацію, а й «проживати» її на власному досвіді. Не просто завчати лексику, а використовувати її в іграх, розмовах, сценках. Це дуже корисно і ДУЖЕ цікаво.

Всім відомо, що при зануренні в мовне середовище, засвоєння мови відбувається набагато успішніше, ніж заняття з найпрекраснішим викладачем по кілька годин на день. І малюки – це не виняток. Адже маленькі діти максимально налаштовані на засвоєння всього нового. На засвоєння мови в тому числі. У нашому саду «Тотоша» діти вивчають англійську мову не стільки за столом в організованій формі заняття, скільки в природньому середовищі. Жодне заняття не схоже у нас на звичайний нудний урок. Ми не кажемо: сидіть і слухайте. Ми кажемо: йдіть сюди, дивіться, як цікаво! Усі наші методики – ігрові. Ми вміємо головне – зробити так цікаво, що дітям стає байдуже, якою мовою розмовляти! Англійською ми готуємося до свят, робимо фізичні вправи, малюємо картини. Що більше ваш малюк буде слухати автентичних пісень, дивитися англійські мультфільми і слухати носіїв, то краще. Адже необхідно для нього створити таке середовище, що буде цікаве й привабливе для дитини, а також враховуватиме багато аспектів її розвитку розвитку.

Упродовж дня діти проживають в англійському дитсадку низку побутових і соціальних ситуацій, з яких, у цілому, і складається їхнє життя. Все це супроводжується англійської вимовою. Не дивно, що з часом англійською починають говорити і самі малюки. Спочатку не дуже впевнено вони починають повторювати слова і словосполучення за дорослими. Вони починають формулювати свої питання і прохання англійською. Мова, засвоєна таким чином, спочатку може бути не дуже правильною, з точки зору граматики. Але вона жива, спонтанна, прикладна. Для наших малюків англійська мова справді стає другою рідною мовою. Ми впевнені, вони ніколи не зіткнуться зі страхом заговорити англійською. Діти «Тотоша» на питання: «Do you speak English?» Впевнено відповідають: «Yes. I do».

Англійську ми освоюємо не лише через мовне середовище. На наших заняттях ми співаємо англійські пісні, вчимо англійські вірші, читаємо казки англійською. На уроках образотворчого мистецтва діти творять, слухаючи англомовні підказки викладача.
Ми впевнені, що вивчення будь-якої мови не повинне і не може обмежуватися простим завченням слів. Ми вчимо наших малюків не тільки спілкуватися. Ми прагнемо навчити їх розуміти культуру країни мови, що вивчається, її історію, цінності, традиції.

Ще одна важлива частина навчального процесу в нашому садку, – це англійський театр.

Ми не просто роздаємо ролі і вивчаємо свої слова. Ми перетворюємося на справжніх акторів. Читаємо і перечитуємо п'єсу, говоримо про характери персонажів, про те, чому вони роблять ті чи інші вчинки. Крім того, ми вчимося передавати найрізноманітніші емоції, правильно рухатися і говорити на сцені. А оскільки наші спектаклі ми і показуємо англійською, це, крім усього іншого, ще й чудова мовна практика. Наприкінці місяця всі діти не тільки знають свої ролі, але і можуть переказати весь спектакль, кожну репліку, від початку до кінця.
Ми проти того, щоб витрачати безцінний час дитини на нудне сидіння за столом і розглядання блідих картинок. Ми знаємо, щоб навчання було ефективним, воно повинне бути захоплюючим. Кожен урок повинен бути яскравим, несподіваним. Від навчання дитині має перехоплювати подих, і наше завдання зробити кожен день дитини емоційно насиченим. Зробити так, щоб, вибігаючи ввечері до своїх батьків, він із захопленням кричав: «Мама, тато, сьогодні ТАКЕ було!». І, так! У нас це виходить!

Ми впевнені, що час дитини безцінний. Саме в ранньому віці діти здатні засвоювати знання і прогресувати з феноменальною швидкістю. А ще в цьому віці так важливо награтися, навчитися правильно вибудовувати соціальні відносини, дружити, долучитися до мистецтва і музики, дізнатися багато нового про цей величезний чудовий світ. А тому ми не витрачаємо їх час на монотонні пояснення, нудні заняття, рутинні процедури. Завдання педагогів англійської садка «Тотоша» – зробити так, щоб кожна хвилина дитячого часу була проведена з максимальною користю, була наповнена радістю відкриття нового, щастям від простого людського спілкування, спілкування із дорослими і маленькими друзями.

Завжди раді бачити вас і ваших діток!

РОЗКЛАД ДНЯ
УМОВИ ПРИЙОМУ

8.00 – 8.30 прихід дітей
8.30 – 8.45 зарядка
8.45 – 9.00 презентація «особиста гігієна»
9.00 – 9.30 сервірування столу, сніданок
9.30 – 10.00 перше коло.

1. «Ми друзі»
2. Блог розвитку мови
3. Робота над координацією рухів

10.00 – 11.15 прогулянка на вулиці, загартування
11.30 – 12.00 сервірування столу, ланч
12.00 – 13.00 робота у  класі або класичні заняття за розкладом
13.00 – 13.30 сервірування столу, обід
13.30 – 15.30 сонна година
15.30 – 16.00 фруктова тарілка
16.00 – 17.00 робота у  класі або класичні заняття за розкладом
17.00 – 19.00 прогулянка на вулиці.

При вступі до приватного дитячого садка батьки підписують договір із адміністрацією садка.

Для прийому до садка вам необхідно:

  • Заздалегідь зателефонувати і домовитися про зустріч з адміністрацією міні-саду (вихователі не можуть приділяти час випадковим відвідувачам, оскільки вони повністю зайняті дітьми).
  • Прийти з дитиною у домовлений час. Ми покажемо Вам садок, познайомимо із вихователями, відповімо на всі Ваші запитання.
  • Заповнити анкету.
  • Укласти договір і внести оплату за перший місяць відвідування.
  • Принести Медичну довідку про стан здоров'я дитини, яка оформляється дільничним лікарем (або лікуючим педіатром), а також Медичну довідку дільничного педіатра про епідеміологічне оточення.

Для безболісного включення дитини в режим дитячого садка ми надаємо адаптаційний тиждень. Ви можете приводити дитину на будь-яку кількість годин (навіть на одну годину) і оплачувати її прибування погодинно.

Якщо дитина була відсутня через хворобу, то вона може повернутися до групи лише за наявності довідки від лікаря-педіатра. Ця довідка надає батькам право на перерахунок при оплаті. Адміністрація залишає за собою право відмовити в прийомі дитини з явними ознаками простудного захворювання.

Ми будемо дуже раді, якщо Ви розповісте вихователю всі особливості догляду за Вашим малюком (особливості поведінки, улюблені заняття і схильності). Це дасть нам можливість швидше знайти правильний підхід до Вашої дитини і уникнути неприємних ситуацій.

Наш «Тотоша» завжди щиро радий прийняти до себе нового друга!

ВІДГУКИ

Светлана 
Хочу выразить благодарность всему коллективу Английского детского садика. После того, как мы год с плачем, истериками и нервами посещали государственный садик,, нам есть с чем сравнить. Самое главное для нас- это видеть нашу малышку спокойной, улыбчивой, радостно встречающей новый день. А не с трясущимися руками, плачущую отрывать каждый день от себя... тяжело вспоминать даже...Дорогие наши, вы делаете Большое Дело, и вам огромное за это Спасибо. Каждый день ребенок напевает новые песни, английский подтянули ощутимо, но самое главное -это ощущение комфорта, доброжелательного, любящего отношения, которое дети чувствуют. В общем моя девочка из нервного, испуганного, слезливого, всего боящегося малыша превратилась в коммуникабельного, улыбчивого, активного и общительного человечка. Спасибо!

Елена
Хочу написать отзыв про этот замечательный садик! Огромное спасибо всему пед. составу садика! Ребенок мой маленькая, 2.3 годика. Ходили в гос садик-нам ужасно не повезло, там ребенком не занимались, он плакал все время. А тут-красота...чтоб вы понимали до конца 1-й недели доченька оставалась уже до конца дня! Я была счастлива! Тут ей занимаются, и на ручках носили первое время, и кормили, и развлекали. 1-ю неделю с ней все время был кто-то! и только с ней занимался 1 воспитатель! приводите сюда деток своих, не спорю-дороговато! но оно того стоит....лучше, чем тут-нигде не будут заниматься. Ребенок маленький, но уже на целый день остается. Я реальная мама)) пишу не потому что кто-то сказал или попросил, просто хочется со всеми поделиться нашей историей и чтоб не боялись сюда водить деток! спасибо Вам огромное, делаете большую и сложную работу! но с Вами я спокойна за своего ребенка и знаю, что ему уделяют достаточно внимания!

 

КОЛЕКТИВ САДОЧКУ
Сорокина Татьяна Валентиновна

Руководитель

Окончила Киевский государственный университет им.Т.Шевченко по специальности "Химик, преподаватель".

Педагогический стаж более 10 лет.

Ольга Лымарь

заместитель руководителя

Оля работает в центре «Тотоша» с самого его открытия. Она была прекрасным администратором и любимым педагогом раннего развития для всех деток и мам. После декретного отпуска вернулась уже на должность заместителя руководителя.

Окончила филологическийфакультет Киевского педагогического университета им. Б.Д. Гринченка и Университет менеджмента образования по специальности практический психолог.

Инна Гвалевская

методист

Педагогический коледж им. Б.Д. Гринченка по специальности «Воспитатель ДНЗ».

КМПУ им. Б.Д. Гринченка по специальности «Воспитательдошкольногообразования и организатордошкольноговоспитания».

Опытработы:

1997-2000 – воспитатель в детском саду

2000-2004 – воспитатель-методист

2004-2015 – заведующаядетским садом № 170

2016 р. – методист центру развития «Тотоша» и сети частныхсадиков«Тотоша»

Слива Татьяна Валерьевна

Администратор

Образование: Арзамасский Государственный Педагогический Институт, факультет «Педагогика и методика начального обучения».

2013 – 2015 администратор центра развития ребёнка «Милославский».

2015 – 2016 администратор детского центра «Трюки Науки».

Устич Надія Олександрівна

Вихователь, вчитель англійської мови

Освіта: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Факультет іноземної філології. Спеціальність: «Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури».

Пройшла курс навчання за програмою В.Н. Мещерякової «I love English».

Досвід роботи: 2014-2015 приватний дитячий репетитор з англійської мови;

2015-2016 організатор культурно-дозвільної діяльності в «KidsWill»

Козак Катерина Станіславівна

Вихователь

Освіта: Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова за спеціальністю «Корекційна освіта.Логопедія»;

Здобула кваліфікацію викладача корекційної педагогіки та спеціальної психології; вчителя початкових класів.

Досвід роботи: 2015-2016 Логопед; керівник гуртка «Підготовка до школи», «Логіка» навчально-виховний центр «Феномен».

Ваценок Леся Анатольевна

Помощник воспитателя

Образование : окончила Киевский славянский университет , исторический факультет

Ефимова Виктория Георгиевна

Педогог музыки и хореографии

Окончила НМАУ им. Чайковского по специальности фортепиано.

2002-2008 преподаватель школы-студии при НМАУ им. Чайковского

2008-2010 преподаватель и концермейстер школы-студии "Дили-Дили"

2008-2009 хореограф и концермейстер школы-студии "Форс"

2010-2011 концермейстер Вальдорфской школы.

2011-2012 работа по контракту концертным пианистом

2012-2013 пианист вс.от. "Барон"

2013 преподаватель школы-студии "Дили-Дили"

Адреса: м.Київ, вул. Радунська,  8/13

Телефони: - +38 (050) 974-50-35, +38 (067) 384-35-14